Lirene hydratačné & čistiace tonikum na tvár a oči

7. augusta 2014

Ahojte :)
Možno si spomínate na článok, v ktorom som porovnávala micelárky a dvojfázový odličovač. V tej dobe som zistila, ži Lirene je jedna z naj micelárok, pretože ma ako jedna z mála skutočne neštípe v očiach, čo býva u viacerých micelárok u mňa problém. Odkedy som ju ale minula, akosi som sa k nej už nedostala, keďže u nás sa nepredáva a do Hodonína som tak často nejazdila a keď aj áno, nie vždy som si spomenula.
No ale asi pred tromi mesiacmi sa tak stalo a keď už som stála pri regály, spolu s micelárkou som si kúpila aj toto aloe-uhorkové tonikum. Musím priznať, že ma veľmi oslovilo aj to drobné, 125ml rozkošné balenie, kombinácia výťažkov z aloe a uhorky a takisto fakt, že je bez alkoholu, pretože to je na mastnú pleť najlepšie :)
Určite to väčšina z vás vie, ale je dobré si prpomenúť, že tonikum sa používa na odlíčenú pleť, odstraňuje nečistoty, udržuje pH pleti, chráni ju pred baktériami a uzavrie póry, čím zabráni vniknutiu nečistôt do pórov. Alebo teda aspoň tak by tonikum fungovať malo.
No, ja neviem, prečo som si myslela, že keď po dlhej dobe opäť začnem tonikum používať, tak sa mi zlepší pleť. Omyl ako hrom! Pleť sa mi po dopoužívaní tohoto produktu nezlepšila, mastí sa rovnako, akné mám tiež (možno dokonca aj viac, ale to nepripisujem tomuto produktu), póry po pužití vôbec nevyzerali byť vôbec uzavreté a tak celkovo sa mi zdá, že kým som miesto tohoto používala micelárky, bola moja pleť v oveľa lepšom stave...
Ďalšia vec, ktorá sa mi na tomto toniku nepáčila bola tá hororová parfemácia. Občas som mala pocit, akoby som si na vatový tampónik naliala toaletnú vodu určenú pre vekové kategórie 50+. Teraz nechcem nikoho uraziť alebo tak, len si nemyslím, že je vhodné, aby bola pleťová kozmetika tak veľmi voňavá. A to ma tiež odrádzalo, aby som ju použila na oči, ale nakoniec som sa nejako prekonala, a teda oči naozaj nedráždila, ale že by sa tým dalo odličovať, to tiež nie. Takže z mojej strany veľké sklamanie a už nikdy viac...


Používate pleťové toniká? Máte skúsenosti s týmto?
Majte krásny deň ♥





1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS