InstaMonth • July In Pictures

1. augusta 2014

Ahojte kočky! :)
Tak sa po mesiaci opäť stretávame pri tomto súhrnnom článku. Musím sa priznať, že napriek tomu, že som mala kopu času, na insta som tento mesiac neprispievala vôbec často. No aj tak sa mi tam zoskupil celkom pekný výber fotiek, ktorý je dôkazom toho, že človek si poriadne neuvedomí, ako rýchlo mu čas uteká medzi prstami, kým sa nerozhodne založiť si blog a pravidelne každý mesiac zhotovovať podobný článok. Inými slovami, väčšina leta a prázdnin je už v pr... za nami a nezostáva nič iné len dúfať, že tá nasledujúca bude snáď o niečo živšia a bohatšia o zážitky. Teda aspoň v mojom prípade to tak bude :)

A čo váš mesiac? :) Píšte! :) 


1) Piekla som muffiny a po dlhom čase som na seba bola fakt pyšná :)
2) Prvý krát som ochutnala Arizonu a zamilovala som sa ♥
3) Opäť raz skvelá večera :)
4) A opäť raz úžasná Bratislava ♥
5) Nebolo by to ono, keby tu nebolo samé jedlo - haribo...
6) a milované pražené pistácie
7) a úžasná orgazmusvyvolávajúca zmrzlina
8) No a aby som furt len nejedla, tak aj nejaká prechádzka je potrebná :) Najlepšie večer a do lesa :D 
9) O tomto ste už čítali, to netreba :P
10) Skúšala som nové laky - Rimmel a Catrice
11) Pre zmenu raňajky
12) a večera :D 
13) a večera.. nie srandujem, ďalšia prechádzka
14) maslo z raňajok z č. 11
15) No a nech teda nejem stále len ja, tak sme boli kŕmiť aj labute :)

2 komentáre:

  1. krásné fotky, to jídlo vypadá dobře :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No jo, pistácie jsou stejně nejlepší! :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS