Dermacol ENJA → Firming Body Oil & Push-up Bust Firming Cream

4. augusta 2014

Ahojte kočky :)
Dneska vám prinášam recenziu produktov, o ktorých ste možno (teda viac menej určite) už čítali než sa začalo leto. Ja vám o nich píšem až teraz z dôvodu, že som ich jednak chcela poriadne otestovať a tiež preto, že sa mi to tak celkom nedarilo...
Aby sme sa ale bavili už konkrétne, jedná sa o dva spevňujúce produkty z radu Enja od Dermacolu a to spevňujúci telový olej a spevňujúca starostlivosť na dekolt a prsia.
Túto dvojicu som si kúpila niekedy tesne po vianociach a bola som presvedčená, že než príde leto, produkty budú spotrebované, že budem mať čas aj trpezlivosť a tiež... bla bla bla. Dnes už naozaj neviem ako som si mohla myslieť, že sa mi bude chcieť si produkty poctivo aplikovať 2x denne a pre lepší účinok ten olejík aplikovať drevenou masážnou pomôckou, aby sa pokožka viac prekrvila a olejík mal lepší efekt. No ale robila som, čo som mohla, čo to som potestovala, keď sa inak nedalo, snažila som sa používať aspoň raz denne a čo som zistila? Samozrejme to, že keby som bola poctivá, výsledky by boli určite aspoň o 60% lepšie a tiež že....



...že olejík je žltej farby, konzistenciou je viac vodový ako olejový, ale pri aplikácii je jednoznačne poznať, že to olej je. Má podľa mňa celkom praktický plastový 150ml obal s pumpičkou a bočným priesvitným pásikom, cez ktorý je vidno, koľko produktu ešte zostáva. Olej naozaj veľmi pekne vonia, ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva. Obsahuje koenzym Q10, olivový a avokádový olej.
Je možné ho, samozrejme, aplikovať na celé telo, pretože naozaj skvelo hydratuje pokožku, ja som ho však aplikovala na problémové partie ako stehná, zadok, bruško a tiež paže, kde mám problém so striami. Po aplikácii pokožka zostáva zjemnená, hydratovaná a po istom čase používania je aj na pohľad aj na pocit pevnejšia, pružnejšia, vyhladená. Olej síce nie je schopný úplne odstrániť celulitídu (jedine ak v nejakom začiatočnom štádiu), dokáže ju však značne zmierniť a to hlavne pri používaní tej masážnej "kefy" (foto vyššie)


Krémik na dekolt je bielej farby, takisto krásne vonia a takisto je tekutejší, než som čakala, preto treba dávať pozor, aby ho z tuby nevytieklo priveľa (čo sa mne párkrát stalo). Obal je 75ml zvislá tuba so šrubovacím vrchnákom, ktorý síce nie je veľmi praktický, ale pri tomto produkte mi vôbec neprekáža, pretože tuba nie je lesklá a nešmýka sa ani keď ju držíte rukami od krému.
Tento produkt obsahuje komplex rastlinných výťažkov a tiež výťažky z morských rias a sľubuje spevnenie pokožky pŕs a dekoltu a tiež slúži ako prevencia pred ochabovaním.
Musím povedať, že tento produkt teda na 100% funguje a výsledky sú jednoznačné a nespochybniteľné :) Aj keď v mojom veku nie je priveľmi čo spevňovať, niečo sa nájde a vyrieši. A medzi nami dievčatami, všimol si aj priateľ, takže na tom niečo určite bude ;)


Za seba teda túto dvojicu celkovo doporučujem, keďže mi ešte niečo ostalo, skúsim opäť nasadiť nejakú kúru s tým, že budem aplikovať 2x denne ako sa má a niekedy do budúcna sa k týmto produktom určite vrátim a pravdepodobne sa poobzerám aj po ostatných z tejto rady :)

Máte aj vy skúsenosť s týmito produktami? Používate iné a ste spokojné? Šup s tým do komentára, tiež rada vyskúšam :) 
Majte prekrásny deň ♥

3 komentáre:

  1. Fúha tak ten spevňujúci krémik push up na dekolt a poprsie musím vyskúšať ten ma zaujal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mam na bříško a nemůžu si vynachválit.:)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super článek!

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS