☼ Croatia 2014

8. augusta 2014

Ahojte!
Väčšina z vás určite vie, že som sa tento rok prvý krát v živote pozrela k moru. Keďže to pre mňa bola významná životná udalosť, rozhodla som sa s vami podeliť o svoje dojmy a zážitky a aspoň na chvíľku vás tam zobrať so sebou. Keby som mala opísať každú jednu chvíľu, asi by som neskončila, ale aspoň v skratke vám priblížim ako sme dovolenku strávili, čo sme robili a kde všade sme boli, pretože to rozhodne nebolo o váľaní na pláži :P


Aby som to zobrala poporiadku, išla som s priateľom a jeho rodinou, dvomi autami na päť dní. Vyrážali sme v stredu okolo druhej ráno a išli sme do Kanegra Resortu v Istrii, 10km od mesta Umag. Musím povedať, že tá cesta je celkom zabiják a niečo vyše ôsmych hodín v aute fakt nie je sranda, takže si ani nechcem predstaviť, ako na tom boli šoféri.
Keď sme sa ubytovali a všetko okolo sme sa šli prejsť po rezorte a kúpať a ja som sa zoznámila s morom, ktoré som si hneď zamilovala.
Druhý deň sme strávili v Umagu, čo je mimochodom veeľmi pekné mesto, prešli sme si prístav, nevedela som odtrhnúť oči od všetkých tých lodičiek a jácht, dali sme si super obed, ochutnala som morské potvory (prvý a posledný krát!) a navečer sme šli na loďku, ktorá mala na dne sklá, takže sme mohli vidieť dno mora a takisto aj nejaké tie živé potvorky, keďže nám ich potápač priniesol na palubu.












Ďalší deň sme strávili v podstate celý na lodi, keďže sme absolvovali vyše 9 hodinovú plavbu so zastávkami v Rovinj (ktorý som si zamilovala kvôli jeho čarovným uličkám a relatívne lacným morským špongiám :D. Nie, kecám, ale tie uličky myslím vážne!), Lim Fjorde (čo bolo niečo ako pirátska zátoka) a  v Poreči (čo bola zastávka vyslovene len na kúpanie).
Štvrtý deň bol ale už taký ten povalovací, keďže sme takmer celý deň strávili na pláži v Kanegre a navečer sme šli zasa do Umagu. Vtedy som navštívila chorvátsku DMku a dostala som nutkanie sa presťahovať. No a keďže mi to nedalo, kúpila som si dva balzámy Burt´s Bees a spravila plno fotiek, ktoré som ani nedávala do koláže, pretože si zaslúžia byť zverejnené v plnej veľkosti :)
A piaty deň doobeda zasa Umag a poobede cesta domov.
















Musím povedať, že mne osobne tých 5 dní bohate stačilo. Zažila som krásne chvíle aj morskú chorobu, zasmiali sme sa, oddýchli si, pochodili kus krásnej krajiny, navštívili prekrásne miesta. Zamilovala som si prístavy a chorvátske západy slnka, to, že na každom kroku človek narazí na úžasné Vespy, milých ľudí. Viedla som raju, medúzu aj krevetu, morského ježka, Spongeboba, morskú úhorku a neviem čo ešte v prirodzenom prostredí a kŕmila čajky z lode.
A boli to jedni z najkrajších dní v mojom živote ♥






PS: Ďakujem G., E., P., P., L., D., J., J.!

6 komentárov:

  1. Moc krásne fotky, úlovky nemajú chybu najmä morský ježko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné fotky, krásný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekny clanok.citim z neho atmosferu malych primorskych mesteciek :) o par dni idem tiez prvykrat k moru s priatelom a aj vdaka tvojmu clanku sa celkom zacinam tesit :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, som rada :) Prajem vám, nech sa vám tam páči a nech si to poriadne užijete :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS