Catrice Multicolour Compact Powder

10. augusta 2014

Ahojte!
Tak sme sa úspešne prehupli cez polovičku leta a stavím sa, že veľa z vás už stihlo chytiť trošku bronzu a nakopnúť svoj organizmus čerstvými dávkami "Déčka". Verím, že rovnako ako ja tiež väčšina z vás nemá v letnom teple na líčenie ani pomyslenia. Avšak občas, keď sa na nejakú chvíľku ochladí, poprípade keď sa vyberieme večer niekam s priateľmi, predsa len trošku toho makeupu použijeme. A neviem ako vy, ale ja určite za každých okolností používam na záver líčenia púder...


Momentálne je mojím pomocníkom tento viacfarebný kompakťák od Catrice. Je to púder zložený z piatich farieb, ktoré sa dajú ľahko napočítať už pri prvom pohľade a mali by ste s ním dosiahnuť prirodzene žiarivý a bezchybný finish. Púder je určený pre svetlejšiu pleť, v balení ho je 8g. Samotné balenie je jednoduchá okrúhla krabička s priesvitným vrchnákom a rádoby striebornou nádobkou v ktorej je púder, je obyčajná plastová, celkom sympatická, otvára sa klasicky dohora.


Púder je celkom jemne mletý a na dotyk veľmi príjemný, keď si k nemu zblízka privoniate, tak ja príjemne parfemovaný, čo však pri používaní nie je vôbec znateľné.
Na to, že je určený pre svetlejšiu pleť, sa mne osobne zdá byť strašne tmavý a dooranžova, odtieňom ideálny je skôr na opálenú alebo prirodzene tmavšiu pleť. Pri aplikácii štetcom pleť nie je skoro vôbec zbavená lesku a pri aplikácii labutienkou zanecháva na pleti nepekné "zhluky", ktoré som sa snažila aj odfotiť, tak snáď sú vidieť.
Musím priznať, že ma tento púder teda poriadne sklamal. Síce som od neho nečakala žiadne extra zázraky, ale myslela som, že to s ním bude oveľa lepšie. Používať ho používam, ale pri aplikácii si dávam veľký pozor čím, kam a koľko ho nanášam, pretože cez to nedokonalé zmatnenie sa dá preniesť ľahšie než cez tie fľaky, to určite uznáte aj vy.




Zaujímalo by ma, či s ním máte skúsenosť, poprípade s iným viacfarebným púdrom a aký je váš názor na podobné produkty, tak sa určite podeľte o vaše názory a postrehy dolu v komentároch. 
Majte krásny deň ♥


4 komentáre:

  1. ten vypadá zajímavě :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna před cca týdnem jsem stála v drogerce a uvažovala jsem jaký pudr si koupit a i nad tímhle jsem přemýšlela, ale vyhrál to purdr od Maybelline a určitě si na něj nemůžu stěžovat. :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mám ho doma a používám na konturování

    http://beautybylucka.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já mám pudr od Avonu :) no žádná sláva, ale vystačím si s ním :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS