Balea Figová maska na vlasy

17. augusta 2014

Ahojte babule! :)
Milujem vlasové masky, kondicionéry, balzamy, šampóny, mlieka, oleje, spreje, čo sa zmývajú i nezmývajú. Veľmi rada ich používam a veľmi rada objavujem nové. A vďaka tejto mojej záľube som sa dostala aj k produktu, ktorý bude hlavnou témou môjho dnešného článku a je to konkrétne Balea vlasová maska s figami a perlami.




Maska má za úlohu premeniť vaše vlasy na mäkké, jemné, lesklé, hladké, ľahko rozčesávateľné a všetko dobré, čo vám príde na um. Okrem výťažku z fíg a perál obsahuje tiež komplex vitamínov B3 a B5, ktoré vlasy pekne ošetrujú. Použitie masky je také klasické - nanáša sa po umytí do dĺžok, na končeky, alebo kam potrebujete, nechá sa pôsobiť dve až tri minútky a potom sa opláchne.
Musím povedať, že než som ju začala používať, natrafila som niekde na blogu na článok, v ktorom nebola vôbec chválená - ba práve naopak, a tak som sa jej prvému použitiu dosť vyhýbala, ale keď to prišlo, opäť sa mi potvrdilo staré známe, že čo jednému nefunguje, druhému môže.
Maska naozaj zanecháva vlasy neskutočne jemné, hladké, prevzdušnené, hydratované a vyživené, čo je jednoznačne cítiť na dotyk či už za sucha alebo aj za mokra. Vlasy sa po nej nemastia, dobre sa vymýva, prenádherne vonia. Za tých pár týždňov používania som si ju naprosto zamilovala a viem, že si ju na 250% kúpim znovu, pretože za tú smiešnu cenu spraví neskutočnú službu.
Konzistenčne je maska o dosť redšia než som bola doteraz zvyknutá - a ako ja rada prirovnávam k rôznym potravinám, toto bol taký redší jogurt. Je bielej farby a ako som už spomínala, prenádherne vonia. Obal je taká milá sympatická krabička s objemom 200ml, z ktorej sa maska ľahko naberá a je možné ju tak spotrebovať úúplne celú, lebo dobre vidno, koľko jej vlastne ešte je. Zdá sa mi však, že som ju ale videla aj v nižších a premerovo väčších krabičkách. Takže keď budeme mať cestu do DMky, popozerajte sa po nej :)


Skúšali ste túto masku niekedy? Používate rady produkty tohoto typu?

Prajem vám prekrásny deň! ♥

5 komentárov:

  1. Super maska!!!
    BLOG: http://eeverywomen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Popozerám v DM. Ja som sa zas zamilovala do tejto vecičky :) http://www.kallosshop.sk/detail/lab_35_mlieko_na_suche_lamave_vlasy_300ml/940/category/70/type/3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite pozri :)
      To môže byť dobré, pridávam do záložiek a možno sa k nemu v blízkej dobe dostanem a objednám ho :)

      Odstrániť
  3. O tejto som ešte nikde nečítala a popravde som si ju v obchode ani nevšimla. Tie figy ma ale lákajú, takže sa po nej skúsim poobzerať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite sa po nej popozeraj, naozaj stojí za to! :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS