Avon Nourishing Green Olive Cleanser

3. augusta 2014

Ahojte kočky!
Možno si spomínate na nie tak dávny článok o jednom čistiacom géle od Baley. V tej dobe som zháňala čo najjednoduchší gél a tak, koniec koncov je to tam všetko napísané. A teda v závere z toho vyplynulo, že aj keď som taký jednoduchý našla, nebolo to to, čo som čakala.
No ale jedného dňa, ešte pár mesiacov dozadu som si listovala katalógom Avonu anarazila tam na jednoduchý olivový čistiaci gél v jednoduchej zelenej 125ml tube, za jednoduché jedno aj pol eura. A tak som si ho jednoducho kúpila.
Keď prišiel, ako u mňa býva v poslednom roku dobrým zvykom, odložila som ho k všetkým kozmetickým zásobám, kde čakal, kým na neho príde rad. A aj prišiel a gél som začala používať. Každý deň, ráno aj večer s použitím silikónovej kefky z už spomínaného článku. Pleť čistil, tak som bola spokojná, ale nejaké extra účinky ani zmeny som neregistrovala.
Po čase mi začalo liezť na nervy, akým spôsobom je vyriešené zatváranie - a vy určite viete, že ja tie šrubovacie vrchnáky v obľube naozaj nemám. A tak som gél preliala do nového obalu - praktickejšej nádobky. Lenže to som nejako nedomyslela, ako ho odtiaľ budem naberať na tú kefku. LENŽE... kým som tubu vyhodila, pozrela som sa na zadnú stranu obalu, či tam nenájdem niečo zaujímavé, čo by som mala spomenúť pri písaní tohoto článku. A veru že som aj našla! Návod na použitie.
Tak, tak... a v tom návode stálo, že gél sa má najprv napeniť v dlaniach a až potom následne naniesť na pleť. Takže sa nepoužíva ako pleťový gél, ale ako pleťová pena! A toť sa vyriešil aj problém vyberania gélu z nádobky, pretože ho vyberám normálne prstami, A... odkedy gél používam tak, ako sa podľa toho krátkeho návodu má, pleť je po každom použití krásne jemná (!!!), vyčistenejšia, menej sa mastí, zdá sa mi, že mám aj póry čistejšie, pleť sa menej mastí a tak celkovo z nej mám lepší pocit.
Takže ponaučenie z dnešného článku je: Vždy čítať návody na použitie! :)



Priznajte, čítate návody na použitie u všetkých produktov? 

Majte krásny deň ♥

PS: veľmi krásne vonia! :)

1 komentár:

  1. Návody někdy čtu a někdy zas ne :D Ale převážně přelouskám nejdřív než produkt koupím :)))
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS