Avon foot works peeling na nohy

11. augusta 2014

Ahojte :)
Dneska po dlhšom čase prichádzam s recenziou na peeling na nohy. Možno si spomínate na predošlý článok o peelingoch - tak s tými som sa už rozlúčila, a keďže som chcela skúsiť niečo nové, rozhodla som sa tentoraz otestovať Avon. Už na začiatok musím povedať, že som bola poriadne sklamaná a hneď vysvetlím prečo.
Od peelingu na nohy človek očakáva, že bude obsahovať dosť hrubé peelingove zrniečka, ktoré si poradia so zhrubnutou kožou na pätách. Preto je podľa mňa dosť nevhodné pridať do gumovito-gélového peelingu  gumovito-gélové čiastočky  niečoho (inak to enviem opísať), čo vôbec nefunguje ako peeling, zamiešať to s pár drobnými naozaj peelingovými zrniečkami a čakať, že to bude mať úspech. Naozaj dobré na tomto produkte bola jeho cena v akcii (1,50€), príjemná vôňa, schopnosť osviežiť chodilá a vďaka značnému peneniu aj umyť, ale to nepovažujem za primárne vlastnosti peelingu.
Je ešte jedna vec, čo sa mi na tomto rádoby peelingu páči, a to je obal. Pekná, jednoduchá, matná 75ml tuba aj keď so šrubovacím vrchnákom, ale čert už to ber - to by ma na celom výrobku trápilo najmenej.
Ako som už spomínala, konzistenica produktu je taká gumovito gélová, pretože je naozaj značne hustejšia než čokoľvek gélové s čím som sa stretla, je modrej farby a obsahuje biele a čierne zrnká.
Inak ale tento "peeling" používam celkom rada keď má pocit, že aj moje chodidlá potrebujú osvieženie, napríklad po namáhavom dni v opätkoch. Viem však, že keď ho miniem, už by som si nekúpila - to radšej skúsim niečo iné alebo zostanem pri svojej overenej klasike.



Apropo, skúšali ste nejaký peeling na nohy? Viete mi poradiť, čo skúsiť nabudúce? 
Teším sa na vaše komentáre a prajem vám krásny deň ♥

4 komentáre:

  1. :D ja tiež hladám nejaký peeling ale som nejaká zábudlivá v tom

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já mám tenhle a je moc příjemný!!! Nevyměnila bych :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Doporučuju vyzkoušet nějaký cukrový (klidně i domácí - stačí cukr s kokosovým olejem, nejvíc se mi osvědčil namíchaný cukr třtinový a normální), tam nějaký ten efekt je.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS