First Impression • sunclub. alebo Spomienky minulého leta...

7. júla 2014

... či ešte predminulého? Kto si to má pamätať?! Reč je o paletke ôsmych tieňov od Essence, ktorá by sa dala označiť za predchodkyňu tohtoročných paletiek All about... (nude, candies atď.).
Keďže mám to "šťastie" žiť v meste, kam všetko príde až dlho po tom, čo tovar prekročí hranice našej republiky, zato v regáloch je možné ho nájsť ešte pekne dlhú dobu, tak sa mi podarilo kúpiť túto paletku, ktorá sa, predpokladám, prestala predávať niekedy pred pol rokom minimálne. Ale keď mám povedať pravdu, som za to aj celkom rada...


Tiene nepatria síce k tým najlepšie pigmentovaným a je pravda, že prášia trošku viac, než by mali, musím však uznať, že na Essence to vôbec nie je zlé! Práve naopak - tiene sa dobre nanášajú, blendia, vrstvia, pekne sa lesknú, neopadávajú pod oči a majú aj celkom výdrž! :) Vďaka vhodným farbám v paletke sa dá vytvoriť jemnejší aj výraznejší look v krásnych zemitých farbách, ktoré sadnú ku každým očiam a na akúkoľvek príležitosť, takže sa ich vôbec netreba báť. Čiže za mňa palec nahor, ale viete čo? Asi mesiac po tom, čo som si paletku kúpila, nastal asi ten správny čas a bola v regáli Essence nahradená práve už spomínanými All about... Žeby osud? ;P
Nižšie jedna ukážka možného líčenia s palekou - horné dva tiene z ľava a jeden z pravého dolného rohu + linka a šiprály (Dermacol a Yves Rocher)


Ako ste na tom vy a Essence tiene? Máte ich rady alebo ich naopak nemusíte? Píšte! a majte nádherný deň ♥

4 komentáre:

  1. Paletka vyzerá krásne, pobežím si pre ňu určite :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... tak snáď sa ti podarí ju ešte niekde zohnať, ale je asi dosť pravdepodobné, že už skôr nie :(

      Odstrániť
  2. Odstíny má moc krásné,ale pro mě asi v tuhle chvíli nevyužitelné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS