Raw Gaia MSM Beauty Scrub

13. júla 2014

Ahoooj :)
Takže dnešný článok venujem produktu, ktorý som vyhrala v jednej GA avšak z tejto výhry som mala radosť len kým som produkt skúsila. Takže hneď na začiatok dávam do vášho povedomia, že to bol/je/bude prepadák...


Takže tým produktom je organický pleťový peeling, ktorý má byť vraj hydratujúci, exfoliačný, mal by pleť zjemniť a dodať jej prirodzený jas.
Podľa návodu na použitie na obale, by sa mala očistená pleť navlhčiť teplým flanelom, následne by sa do pleti mal produkt vmasírovať, nechať tri minúty pôsobiť a opäť zotrieť teplým flanelom. No.. samozrejme sa tým nemyslí otcova/dedova košeľa, ako som si najprv myslela :D ale nejaká žinka, uteráčik alebo niečo na ten spôsob :) Každopádne by som ho rada používala, či už s flanelom alebo bez flanelu, lenže...
Už po otvorení inak celkom peknej 60ml nádobky z matného skla s nálepkami na mňa pozerala akási nazelenalá hmota. Prvé čo ma napadlo bolo si k nej privoňať a... fuf, to bol šok. Naozaj neviem, ktorá zložka zapríčinila tak nepríjemný zápach! Možno ten tea tree olej, ale ten poznám a viem, že takto chemický smrad určite nevytvára. Alebo žeby konopná zložka? Každopádne aj tak neviem, či mi prišiel produkt, ktorý už mal nejaké to otvorenie za sebou (čo určite mal, keďže taká tá páska, čo sa lepí cez vrchnák už zostala len na boku nádobky), alebo to takto má by normálne.. no kto vie?



Ďalším krokom zoznamovania bolo, ako inak, to, že som do toho ďubla prstom. Olej! Fakt samý olej. Už chápem, prečo to má hydratovať, keď je to také olejové... Takže opäť zloženie: Za studena lisovaný olej - kokosový, kakaový, bambucký, konopný, z hroznových semienok, avokádový, nechtíkový - a to sem nepíšem tie esenciálne. Takže táto sranda určite nebude vhodná pre moju už aj tak dosť mastnú pleť. No ale šak veď vyskúšam, keď už sa mi pošťastilo vyhrať...
Tak si teda navlhčím pleť, vyberiem si z kalíška trochu toho olejového koktejlu a čakám na tie peelingové účinky. Hm.. to akože tieto čudné hrudky, ktoré sa hneď stratia? Tak asi, no... A nechám pôsobiť. A tu sa ozýva tea tree olej, ktorý štípe v miestach, kde je pokožka podráždená (u mňa v okolí nosa od alergického smrkania). Tak nečakám ani tri minúty a hneď zmývam. Ale on potvora všetok ten olej ostal na pleti a nie je to 2x príjemné. Tak beriem pleťový gél, pleť si umyjem a celé to divadlo predtým odteká kamsi do neznáma.
Tak ho skúsim použiť ešte raz a potom ešte dva krát, ale výsledok stále rovnaký. Pleť nezjemnená, len zmastená, ani ten proces nie je príjemný kvôli tomu zápachu a tak celkovo mi je z toho nanič. A možno že je chyba vo mne... Nie, nie, toto by sa nepáčilo nikomu....

A potom si všimnem, že sa mám držať v chlade. Tak ho šupnem do chladničky, že možno potom bude mať aspoň tie peelingové účinky. O pár dní sa k nemu vrátim a on krásavec stuhol, ako keď dáte do chladničky maslo. A nie že opäť nepílinguje, on "zmetek" ani nechce vyliezť z nádobky. Tak nech tam pre mňa za mňa zostane!

PS: Keď som na jednom českom eshope videla tento scrub (už v novom obale) a zistila koľko stojí, skoro ma prekotilo! Som rada, že sa mi podarilo ho vyhrať a že som si ho nekúpila sama nejakým nedopatrením...

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS