Oriflame Cream Eyeshadow

27. júla 2014

Ahojte kočky! :)
Zdá sa mi, že tento mesiac, sa s recenziami očných tieňov tuto na blogu akoby roztrhlo vrece :P Tak aby toho nebolo málo, dnes mám pre vás ďalšiu recenziu. Pôjde o krémové očné tiene od Oriflame a bez zbytočného obkecávania poďme rovno na to!




Začala by som balením, ktoré je, ako vidíte, tuba ako na lesk na pery, s rovnakým aplikátorom, plastová a zmestia sa do nej 3ml tieňov.
Samotné tiene sú dostupné v dvoch prevedeniach - vevet blaze a matte velvet a celkovo v ôsmych farbách. Ja som si vybrala matte velvet v odtieni Cream White a velvet blaze v odtieni Bare Pink.
Musím priznať, že aj keď sa na swatchoch tiene zdajú dosť výrazné, vskutočnosti nie sú nejak extrémne pigmentované, preto je potrebná trpezlivosť na vrstvenie Aplikácia je možná samozrejme samotným aplikátorom ale ja osobne preferujem nanášanie prstami. Tiene majú veeeľmi príjemnú, jemnučkú penovú textúru a aplikujú sa bezproblémovo aj vo vrstvách. Čo sa týka rozdielu medzi matte velvet a velvet blaze, tak v konečnom dôsledku na viečku medzi nimi rozdiel ani nepoznať a aj farby samotné sú občas ťažšie rozoznateľné. A tiež som zistila, že mi foťák dosť kresľuje farby, z čoho som dosť smutná, ale nezostáva nič iné, než sa s tým nejako vyrovnať...
No ako tak rozmýšľam, čo by som vám o nich ešte napísala, už mi akosi nič neprichádza na um. Tak už vám len ukážem tiene v akcii a pre dnešok sa s vami rozlúčim :)




Máte rady krémové tiene? Skúšali ste tieto od Oriflame?
Majte krásny deň ♥

7 komentárov:

  1. Stíny vypadají hezky, ale hlavně máš perfektní oči! :O A ty řasy! :O
    Pěkná recenze :)

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nádherné odtiene len asi by mi taká aplikácia nevyhovovala. resp. nie som na takúto konzistenciu tieňov zvyknutá, ale sú úplne brutálne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som sa tým tiež stretla až pri týchto, ale človek si zvykne :)

      Odstrániť
  3. Moc krásne odtiene, milujem tieto farby :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS