Odličovacie obrúsky → Pupa • Yves Rocher

10. júla 2014

Ahojte kočky :)
Možno si spomínate na môj májový článok, v ktorom som porovnávala odličovacie obrúsky. A keďže myslím, že je dobré mať na výber a ešte nie je neskoro, mám pre vás porovnanie ďalších dvoch značiek. Tentokrát to bude Pupa a Yves Rocher a opäť budem udeľovať body za balenie, vlhkosť, odlíčenie, vysušovanie pleti a vôňu :) Tak môžete tipovať, ktoré vyhrajú!


Ako v prvom článku, tak aj teraz by som začala balením. Obe balenia majú zalepovacie zatváranie, ktoré ako vieme nepatrí k tým najpraktickejším. Pupa obrúskov je 25 kusov za cenu myslím okolo 3€ (čo je teda cca. 0,12€ za 1ks) , Yves Rocher 20 za cenu 5,50€ (0,275€ za 1ks). Takže bod pre značku Pupa.
Čo sa týka vlhkosti, tak Pupa sa mi zdajú byť na môj vkus značne suchšie, čo nie je vždy na škodu, ale musím uznať že YR su práve vlhčené tak akurát, ako by mali byť, takže bod pre YR.
A teraz to najdôležitejšie - odlíčenie! Takže YR nemám čo vytknúť, perfektne odstráni očné tiene, makeup a dokonca špirálu, s čím býva u mňa najväčší problém, keďže často nanášam aj 3-4 vrstvy. Zato Pupa si poradila len s tieňami, makeupom a špirálu odstránila značne nedokonale. Takže bod pre YR. Pleť nevysušujú ani jedny takže dávam každej značke po bode a čo sa týka vône, tak Pupa vôňa mi pripomína jeden kadernícky salón, ktorý som navšetevovala a popravde to nie je vôňa 2x príjemná, zato YR voňajú priam krásne, sviežo, nedráždivo, nevtieravo :) Takže bod pre YR.
Po sčítaní je skóre 4:2 v rospech Yves Rocher. Takčo, tipli ste si na začiatku dobre?

No ale ešte s článkom nekončím, pretože som sa rozhodla spraviť poradie od najlepších k najhorším obrúskom z oboch článkov a z mojich testov vzniklo nasledovné poradie:
1) Yves Rocher
2) Marionnaud
3) Pupa
4) Bioderma


Tak čo? Aké boli vaše tipy? Používate/chystáte sa použiť niekedy počas leta odličovacie obrúsky?
Majte krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Ja som myslela, že lepšia bude PUPA a ma aj prekvapilo, že obrúsky sú od tejto značky lacnejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neviem mne to nejako nevyhovuje jedine tak na precistenie ruk este tvar tiez ako tak no odlicovat si s nimi oci u mna neprichadza do uvahy

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS