simplicity.

28. júla 2014

Ahojte kočky! :)
Tak dnes tu mám ďalší "výtvor" do NOTD. Viem, že skoro - po mesiaci - ale lepšie ako vôbec si myslím :D Nepatrím veľmi k dievčatám, ktoré si 3x do týždňa vytvoria na nechtoch takmer celý nový svet, ja patrím skôr k tým, ktoré ich ticho obdivujú. Naozaj musím povedať, že im závidím tú presnosť a šikovnú ruku a považujem ich za umelkyne - veď to sa ani nedá nazvať ináč, než umením.
A v takých chvíľach, keď ma premôže pocit nešikovnosti (alebo dokonca sama nešikovnosť), si nechty len klasicky nalakujem. No a aby to nebolo len také nudné nanášanie jednej farby na desať nechtov, občas použijem farby dve. Alebo tri. A vznikne z toho veľmi jednoduchý, ale myslím že celkom pekný výtvor :)




Catrice 51 I´m So aNude//Catrice 57 Karl Says Trés Chic//Miss Sporty 312

6 komentárov:

  1. Páči sa mi ked je každý necht inej farby, moc pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fakt pekné :) ja mám teraz krásny ružový lak orly, veď bude potom recenzia na blogu, toto je asi najkrajší ružový aký som doteraz mala :) proste IN LOVE :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež patrím skôr k tým nešikovnejším ako o tom píšeš ty :) teraz si ma veľmi inšpirovala, neviem čo si dať na nechty ale hneď utekám po zlatú a ružovú - pekná kombinácia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásné barvy :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS