Miss Sporty Mono Eyeshadow

21. júla 2014

Ahojte kočky :)
Dnes mám pre vás recenziu mono očného tieňu od značky Miss Sporty. Musím povedať pravdu, to že som si od nich v poslednej dobe kúpila tento tieň a makeup (z minolemsačného článku) je naozaj výnimočný stav, pretože normálne ich stojan obchádzam a takmer ignorujem. Z času na čas ma u nich zaujme nejaký lak na nechty ale inak naozaj k tejto značke žiaden vzťah nemám. Avšak keď som sa u nich teda naposledy zastavila, tento tieň ma zaujal už na prvý pohľad a musím povedať, že aj keď nie je najlepší, nie je najhorší :D


Má podľa mňa celkom pekný dizajn a oceňujem originalitu a snahu navodiť efekt optického klamu. Musím sa totiž priznať, že keď som sa pozerala z diaľky, naozaj som si myslela, že tieň je oblý. Obal je obyčajná okrúhla plastová krabička, na ktorej oceňujem nechty-nelámavé otváranie :)
Vybrala som si tieň v odtieni 111 Tender, je to naozaj svetlunký ružovkastý tieň so shimerom, nie je ani mastný, ani suchý, ale nepráši. Je celkom slabo pigmentovaný a na viečku je skôr neviditeľný a preto ho rada používam pri nude líčení, ktorému dodá trochu lesku a jemnosti alebo je tiež super do vnútorného kútika na rozjasnenie pohľadu.
Snažila som sa zistiť, koľko vydrží na viečku s bázou a dostala som sa na desiatu hodinu, čo ma dosť príjemne prekvapilo, tak som potom aj prestala stopovať ale myslím, že by zvládol aj viacej :)

MS 111 Tender + Gosh 010 Light Brown 
Musím teda konštatovať, že ma tento tieň tak prekvapil-neprekvapil. Neprekvapila ma slabá pigmentácia ale prekvapilo ma to, ako sa mi zapáčil a ako dlho vydrží a že na nude líčenie je priam skvelý :)

Čo vy a očné tiene MS? Aké sú vaše skúsenosti?
Majte krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. S očnými tieňmi od MS mám dobré skúsenosti a tieto sa mi moc páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No hovorim krasne by ladil k mojmu ale neviem co to mam za odtien :) ved budem robit niekedy recenziu tiez :) mna celkom prekvapil miss sporty som nepouzivala no je celkom fajn

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný článok!:)
    Pozývam ťa na moju Giveaway!
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/2014/07/first-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS