Manufaktura Beer Shampoo & Conditioner

6. júla 2014

Ahojte dievčatá :)
Tak som sa po nejakom čase opäť dostala k zásobám a vydolovala som odtiaľ dvojicu vlasovej kozmetiky z Manufaktury. Pod dvojicou myslím klasiku šampón a kondicionér avšak nie tak celkom obyčajný, ale pivný. Pre túto dvojicu som sa rozhodla pretože ako určite viete, pivo má vraj skvelú schopnosť dodať vlasom lesk. Samozrejme som si bola vedomá, že syntetická kozmetika nebude mať také účinky ako keby som si vlasy oplachovala klasickým pivom, ale keď už som bola v tom prekrásnom obchodíku a videla tie prekrásne obaly... Kto by ich vymenil za plechovku?


Takže by som rada začala pivno-zlatavým šampónom, ktorý je "načapovaný" v 300ml fľaši s kráááásnou etiketou a chutnučkou mašličkou - ktorá sa však veľmi ľahko rozväzovala a tiež nebola vodeodolná, tak som ju dala radšej dolu. Ale musíte uznať, že to balenie je naozaj krásne. Ešte aj vrchnák pôsobí tak polo-pivne autenticky, čo poviete? Čo sa týka jeho praktickosti, tak musím povedať, že tá je maximálna, pretože stačí zatlačiť jednu stranu a hotovo - žiadne nechty lámajúce zatváranie ani nič, čo by sa šmýkalo a podobne.
Šampón má veľmi zaujímavú vôňu, na ktorú som si potrebovala zvyknúť. Nie je vyslovene nepríjemná, ale taká akási silná, korenistá, skôr pánska.
K účinkom šampónu musím povedať, že som skôr sklamaná, pretože vlasom lesk nedodáva, veľmi zle pení ale na umytie to stačí. Vlasy sú po ňom však pekne nadýchané ;) Bohužiaľ však pri dlhodobom používaní na neho pokožka reaguje podráždením, svrbením a naozaj zlými lupinami :(


Kondicionér už nemá tak pekné balenie ale stále je oveľa krajšie než bežné "tuctové" produkty. Obal je klasická 200ml tuba s cvakacím vrchnákom, vôňa kondicionéru je rovnaká ako šampónu, konzistencia je bežná a farba taká zvláštna žlto-horčicovitá.
Jeho účinky ma sklamali snáď ešte viac ako tie šampónové. Na obale je doporučená dĺžka pôsobenia 1-3 minúty, no na to, aby s vlasmi niečo spravil je treba aspoň 5 minút. Ale musím povedať, že keď som ho skúsila použiť ako masku na cca. 5-10 minút, nestačila som sa diviť. To však nezmení fakt, že napríklad taká Balea alebo Yves Rocher sú na tom oveľa oveľa lepšie.
U oboch produktov však veľmi oceňujem, že majú potvrdenie BUAV, aj keď nepatrím k ľuďom, čo by si na to nejako striktne potrpeli.



Máte rady pivo? Skúšali ste túto dvojicu?
Majte krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. fuha, pivný šampon som este nevidela, zaujimave :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úplne súhlasím s účinkami pivného šampónu, nečakal som, že bude taký strašne agresívny k mojím vlasom, spočiatku to vyzeralo fajn, lesk síce nedodával, ale vlasy sa mi po ňom nemastili takže som sa tešila. Avšak po pár použitiach to prišlo - celá pokožka hlavy ma hneď po umytí strašne svrbela a narobili sa mi tuším aj trochu lupiny čo ja bežne nemávam. Šampón som nespotrebovala doteraz a po tejto skúsenosti sa budem veľmi ťažko presviedčať k ďalším vlasovým produktom tejto značky.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No presne! A pritom by som veľmi rada skúsila ich ďalšie produkty, ale po tejto skúsenosti budem nesmierne opatrná a šampón pravdepodobne už nikdy! :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS