InstaMonth • June In Pictures

4. júla 2014

Ahoooj!
Neverím, že od prvého článku do rubriky InstaMonth prešiel už mesiac. Akosi som si to ani nestihla uvedomiť. Celé dni mám pocit, že sa nič poriadne nedeje a potom si človek prejde príspevky na Insta a zistí, že sa toho v podstate dialo celkom dosť :) Ako vždy som fotila jedlo, kozmetiku, zvieratá, kvety, miesta... Prosto všetko, čo sa dalo :)


Jedlo, jedlo, jedlo! Bez neho by to nebolo ono :P
1) Malý nákup v Marks&Spencer potrevinách a zároveň tip na skvelé mňamky :)
2) Najlepšie osvieženie v letných horúčavách
3) Perfektné grilované makrely ♥
4) Čokoládová "se sypáním" :) Tomuto nikdy neodolám :D
5) Úžasné jahody = večera u babky :)
6) Najlepšie grilované kuracie prsia, celozrnné pečivo, mozarella, paradajky a rukola. Ďalšia vec, ktorej nikdy nemám dosť...
7) Skvelá zmrzlina - Kinder a RedBull


1) Bohužiaľ neviem meno tejto krásky, ale je naozaj krásna, však? :)
2) Narodeninové gerbery od maminky
3) Narodeninové hortenzie od priateľa
4) Prekrásne kríčkové ruže zo záhradky priateľovej babky :)


1) New-in jeans ♥
2) Výhra v súťaži DM
3) Čerstvo nafarbené vlasy :) ♥
4) Nude, nude, nude - konečne perfektný nude hnedý lak od Astoru
5 + 6)testovacie balíčky YR a DM :)


1 + 2) Skvelá prechádzka v Sudoměřicích :)
3) Návšteva kina = s priateľom sme boli na Ako si vycvičiť draka 2 :)
4) Návšteva rodného mesta. Milovala som, milujem a budem milovať ♥


1 + 2) Malí - veľkí fešáci :) (nie sú to tí istí ;))
3) Neprestane ma zaujímať, ako psovi napadne ležať v okne :D
4) Dedkove andulky, ktoré som si hneď zamilovala
5) Kamarátova Bullteriérka :) ♥


1 + 2) Posledný školský deň = Sergej a maturitné vysvedčko :)
3) Narodeninová bonboniéra. Nie je super? :)
4) Prianie od Googlu :)
5) Aaaa zháňanie brigády v hlavnom meste :)


A čo váš mesiac? Píšte a majte sa úžasne :)



4 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS