Garnier Micelárna voda

3. júla 2014

Ahoooj!
Áno, správne. Nastal ten správny čas, aby sa aj u mňa objavila recenzia na túto už-nie-tak-celkom-novinku ;) Ale zase musím sa pochváliť, že tentokrát som ju kupovala v čase, kedy bola čerstvo na trhu, takže robím pokroky :D Od tej doby sme prežili pár pekných chvíľ, dostala som sa tak do 3/4 fľaše a mám pocit, že je práve ideálny čas vám napísať o tom, ako si spolu nažívame :)


Takže by som začala obalom, čo je 400ml fľaša s už typickým Garnier-uzáverom, farebne je ladená do ružovo-transparentna (bože, čo mám dnes s tými pomlčkami?) a vzhľadovo pôsobí veľmi jemne a dievčensky, za čo má u mňa palec hore :) Mám len trošku problém s tým, že obal je podľa mňa trošku nemotorný (alebo možno ja), pretože keď mám mokré ruky alebo je v kúpeľni para a usadí sa, obal sa dosť šmýka a podarilo sa mi napríklad rozbiť sklenený pohárik na zubné kefky keď mi na neho spadla. Ale zase na druhej strane aspoň môžem povedať, že je odolná :)


Samotná voda je teda nečakane bezfarebná, skúmala som jej vôňu a zistila som, že tam nejaká je ale je veľmi jemná a ak sa naozaj cielene nesnažíte ju ovoňať, tak nie je cítiť. A vraj bez parfemácie, hm?! Ale nie, len provokácia... :P
Tak ako pri každej micelárke sú základom aj tejto, samozrejme, micely a tiež obsahuje antioxidačný výťažok z Maringy pre upokojenie citlivej pleti (to som hľadala čo je, ale našlo mi to mesto, tak neviem).
Rovnako ako väčšina micelárnych vôd je aj táto určená na odlíčenie pleti, očí aj pier. Keďže som zistila, že mne oči nevie odlíčiť nič iné okrem dvojfázových odličovačov a všetko ostatne ma v očiach štípe, skúsila som to len raz, aby som si to potvrdila (POTVRDENÉ) a odvtedy odličujem vodou len pleť, poprípade ju používam na dočistenie pleti po odlíčení mliekom a vyčistení gélom. Takže čo sa týka tohoto používania, nemám jej čo vytknúť - pleť síce odličujem na dvakrát, čo pri mlieku nepotrebujem, ale odlíčiť sa dá pekne, s dočisťovaním nemám problém, nečistoty na seba naviazať vie. Pleť nedráždi, nevysušuje ani inak neznepokojuje a lepivý pocit po použití nemám. Tiež ale nemám pocit žiadneho zlepšenia pleti, takže je to taká obyčajná micelárka a celkom sa mi zdá byť podobná tej od L´Óreal.
Takže celkové hodnotenie pozitívne, až teda na tie oči, ale to sa podarilo len Lirene, že ma neštípala. A v rebríčku je u mňa práve po Lirene druhá naj :)

Skúšali ste? Ako sa vám pozdáva? Aká je vaša naj micelárka? 
Prajem krásny dník ♥

2 komentáre:

  1. S odličovaním očí s micelárkami to je u väčšine katastrofa ale na pleť sú super. Ja mám zatial od Nivey ale možno vyskúšam aj túto od garnier :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) no to hej, zatiaľ som našla len asi jednu, s ktorou môžem aj oči... ja to mám zasa naopak, akurát rozmýšlam nad tou od Nivey :))

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS