filofax. (a iné radosti)

18. júla 2014

Ahojte kočeny! :)
Dneska vám píšem spontánny, neplánovaný a nečakaný článok, pretože dnes mi tak "spontánne", neplánovane a nečakane kuriér doručil netrpezlivo očakávaný balíček od firmy Ševt.
Na facebooku som vás pred nejakým časom informovala o tom, že som si objednala svoj prvý filo. Než sa k nemu ale dostanem, musím sa vám pochváliť, že okrem neho som si objednala tiež prenádherný zápisník Paperblanks a pero Parker, ktoré pre mňa spolu s filofaxom tvorili takmer svätú trojicu a patrili k mojim velikáánskym snom. Preto nech tento článok slúži ako potvrdenie toho, že sny sa jednoducho plnia a tiež ako inšpirácia k tomu, aby sa nikto z nás neprestal snažiť o ich plnenie :)





Keď som sa dostala ku krabici s filofaxom, normálne som cítila, ako sa mi zrýchlil tep. Kúpiť si a vlastniť filo je pre mňa rovnako vzrušujúce ako Louboutin Bianca alebo Rouge Coco od Chanel. Je to trochu trápne priznať, no keď som ho prvý krát držala, mala som naozaj na krajíčku (a možno nejaká tá slzička aj kvapla). Pretože je proste skvelý!
Aby sme sa ale bavili už konkrétne, jedná sa o Filofax Metropol Personal v červenej farbe. Povrch je imitácia kože, vnútro tvorí klasická šesť-krúžková mechanika, nejaké tie kapsičky a samozrejme samotná náplň diára. Okrem kalendára sú tam veľmi pekné a užitočné stránky ale tiež také, o ktorých už teraz viem, že ich vyhodím, lebo sú pre mňa zbytočné. Nebudem sa už dlhšie rozpisovať, nech sa páči, prezerajte a ja sa idem venovať mojim novým závislostiam :) Majte tak krásny deň, ako mám ja ♥















7 komentárov:

  1. Bože ten Filo je neskutočný....pre mňa by to tiež viac znamenalo ako nejaký rúž od Chanel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  3. má nádhernú farbu ! :) môžem sa prosím opýtať, koľko to stálo ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však? :) diár samotný myslím okolo 40€, neviem presne; paperblanks okolo 19€ a parker 12? Tak nejako... :)

      Odstrániť
  4. Filofax je úžasný, dúfam že nám ho ukážeš aj neskôr, až sa v ňom "zabývaš" (vydekoruješ, zorganizuješ sekcie a pod.) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Musím priznať, že mi to tiež napadlo, takže ak bude záujem veľmi rada vás nechám nakuknúť :)

      Odstrániť
    2. Samozrejme, že záujem je :) Mňa osobne by zaujímalo aj aké využitie si našla pre svoj Paperblanks, dúfam že sa článku dočkáme ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS