Dermacol Eyeshadow base

17. júla 2014

Ahojte :)
Po veeeľmi dlhom čase som sa rozhodla skúsiť nejakú pre mňa novú bázu, keďže som doteraz stále používala bázu z Avonu. Lenže keď som dala zbohom strednej škole, stratila som "dílerku" Avonu a myslím, že teraz bude oveľa ťažšie dostať sa k ich produktom. Preto som sa rozhodla pre zadné vrátka a kým mám ešte jeden a trochu Avoňáckej bázy v zásobe, testujem bázy bežne dostupné v drogériách a tak podobne, aby som vedela, po ktorej siahnuť, keď už miniem ten posledný kelímok.
Ako prvú na mojej ceste skúšania a objavovania som zvolila bázu od Dermacolu, ktorú určite poznáte, čítali ste o nej a možno ste ju aj skúšali. Čítala som rôzne recenzie - pozitívne aj negatívne, ale ako vieme, človek si nikdy nemôže byť ničím istý, kým to nevyskúša na vlastnej koži. A tak som teda navštívila 101 drogériu, kúpila si Dermacoliu bázu a začala som skúšať. Musím priznať, že ju používam už nejaký ten piatok ale podnes deň si nie som tak celkom istá, aký z nej mám pocit.




Obal bázy je 7,5ml tmavošedá tuba so sosáčikom. Báza je bielej farby, penovej konzistencie, veľmi jemná, pripomína mi textúrou Tient Perfektion od Baley. Veľmi dobre sa rozotiera, viečko pekne vyhladí a pripraví na ďalšie líčenie. Na celé viečko jej stačí naozaj malé množstvo, približne toľko, ako môžte vidieť na fotke vyššie.
A teraz k jej výkonu. Naozaj neviem prečo alebo ako je to možné, ale niektoré tiene mi s ňou vydržia bez problémov a bez pohnutia celý deň, iné sa za menej ako 6 hodín zlejú do vrásky. Ani nezáleží na počasí, teplote, prostredí, činnosti, tiež nezáleží či bázu prepudrujem alebo nie, či pod ňu použijem ešte makeup, všetko jedno. Skúšala som to odsledovať, ale aj tak som v tom, že výdrž tieňov s touto bázou je skôr také tipos-bingo, i keď musím uznať, že väčšinou držia.
Takže neviem ani, ako mám bázu zhodnotiť. Sama o sebe mi pripadá byť celkom fajn, ale nikdy neviem, či sa v daný deň na ňu môžem spoľahnúť.
Mám pre vás aj foto toho, ako to vyzerá, keď sa jej nedarí. Keď tiene držia, tak držia aj viac ako 10 hodín, to som ani nefotila, ale keď nedržia... Na fotke je použitá paletka Sleek iDivine Oh, So Special + teda táto Dermacol báza hneď po líčení a dole je po 8 hodinách.


Aká je vaša skúsenosť s touto bázou? Vedeli by ste nejako vysvetliť toto jej premenlivé fungovanie? 
Majte krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. Ja používam od Dermacol bázu pod make-up a pekne na nej držia aj očné tiene :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tuto som este nemala ... Ale mas krasne tieniky :) mat raz paletku sleek je moj tajny sen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to keď budeš mať možnosť, určite si ich zožeň, sú fakt kráásne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS