Catrice Absolute Bright Eyeshadow Palette

31. júla 2014

Ahojte kočky :)
Dnes som sa opäť rozhodla pre recenziu paletky očných tieňov. Tentokrát to bude Catrice Absolute Bright, ktorá je bežne dostupná v DM drogérii. Keď som si ju kupovala, pôvodne som si išla pre jej "sestru" Absolute Nude, lenže som si povedala, že  hnedých zemitých očných tieňov mám milión a chce to trošku zmenu. Pri skúšaní líčenia s rôznymi kombináciami punúkaných farieb som si ale musela stále v hlave opakovať otázku, že či aj tá hnedá paletka je na tom kvalitatívne rovnako a či som si nemala radšej zobrať tú. Prečo?


Pretože pigmentácia týchto tieňov je až tragická, podobná tieňu MS z nedávneho článku, jednotlivé farby, ktoré sú v paletke aj pri swatchoch na ruke pekne viditeľné a jednoznačné, na viečku akoby strácali svoju individualitu a všetky sa zlievajú do jednej farby, ktorá je maximálne tak svetlá a lesklá a nič viac. Jediný tieň, ktorý je aspoň ako tak obstojný je podľa mňa druhý z prava, ale ani to nie je žiadna sláva.
Je pravda, že teda tiene sú pekne žiarivé a vedia rozjasniť pohľad, ale celkovo ich používam nerada. Na nejaké extra líčenie sú podľa mňa nepoužiteľné, jedine tak do vnútorného kútika alebo že na celé viečko+linka+špirála a dovi-dopo.
V podstate sú na tom dosť podobne ako ten MS, len pri tejto paletke sa hnevám práve preto, že som myslela, že na viečku budú jednotlivé farby aspoň nejako rozlíšiteľné, ten MS je proste jeden a je aký je, ale toto... Ach, aj sa mi o tom ťažko píše...
Avšak aby som im úplne nekrivdila, musím zase uznať, že majú naozaj dobrú výdrž.


No a teraz mi prosím napíšte, či ste ich skúšali a aký na nich máte názor vy, pretože ma zaujíma, či sú také naozaj, alebo som len ja "rozmaznaná". A tiež ma veľmi zaujíma ako sú na tom tie hnedé. Neviete?

Majte krásny (a žiarivý) deň ♥

4 komentáre:

  1. Odstíny vypadají krásně,ale na mě je paletka hodně světlá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mna stale laka ta druha varianta no mam dost tienov takze zatial odolavam skoda vsak tej pigmentacii lebo v obale vyzeraju tiene priam skvostne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve.. z toho som bola najviac sklamaná :/

      Odstrániť
  3. ta vypadá hezky :)
    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS