Balea Hair Milk

24. júla 2014

Ahojte kočky!
Leto v plnom prúde, škola ešte ďaleko, starosti odkopnuté niekde pod posteľou a všetky sa snažíme riešiť čo najmenej vecí. Netrápi nás líčenie ani vlasový styling, keďže sa s tým žiadnej nechce babrať a aj tak trávime veľa času pri a vo vode, no nie?
Napriek tomu všetkému však netreba zabúdať na starostlivosť, aby sme potom, keď leto o mesiac skončí, nebanovali a nesnažili sa všetko na poslednú chvíľu zachrániť.


A platí to najmä o vlasoch, ktoré sú ťažko skúšané UV žiarením, chlórovou a slanou vodou a následne opäť sušené a stále dookola. Preto je podľa mňa veeeeľmi dôležité, dodať im toľko potrebnú vlahu a a hydratáciu, aby bola spokojnosť na oboch stranách - aj na strane našej, aj na strane vlasov :)
Dobrým riešením je samozrejme vlasový olej, o tom nie je žiadnych pochýb, ale prečo neskúsiť niečo iné? Ľahšie, nie tak mastné, príjemne voňavé a trošku iné? Vlasové mlieko!

Tak asi nejako takto v poslednej dobe rozmýšľam, keď používam vlasové mlieko od Baley. Má konzistenciu telového mlieka, vonia krásne sviežo-letne, obsahuje mango a aloe vera a je určené pre suché a poškodené vlasy.
Nie je síce natoľko silné, aby nahradilo kvalitný kondicionér, ale keď sa vraciame od vody neskoro večer a už sa nám nechcú umývať vlasy, nezaškodí toto mlieko naniesť do dĺžok ešte mokrých vlasov a ušetriť ich tak trápenia. Ja ho používam vždy, keď si namáčam vlasy, aj po umývaní v kombinácii s kondicionérom. Nemá teda nijako závratne skvelé schopnosti, ale je to podľa mňa určite lepšie, ako nechať vlasy len tak napospas vlastnému osudu :)
Mliečko je v 200 ml balení s pumpičkou, ktorá sa dá otočiť do polohy on-off, takže nei je problém ho so sebou zobrať kamkoľvek. Cenu tohoto mliečka si presne nepamätám, ale keďže je to Bale, tak to bude tak 2-3€, viac určite nie a myslím si, že za to naozaj stojí. Ja som sa rozhodla, že ho budem používať pravdepodobne aj cez zimu, pretože to je tiež dosť namáhavé obodobie :)




Tak si užívajte leto, dúfam, že vám môj quick tip pomôže a dajte mi určite vedieť, či ste ho skúsili, skúsite alebo vás vôbec nezaujal :)
Majte krásny deň, týždeň, mesiac ♥

4 komentáre:

  1. Tak toto vidím prvýkrát :) mlieko ma zaujalo a dúfam, že ho v tom zimnom období ešte budú mať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím a tiež dúfam, že bude, pretože to nie je limitka ale je bežne v stálej ponuke :)

      Odstrániť
  2. Baleu mam veľm rada ale o tomto som ešte nepočula :)
    bola by som rada keby si sa zapojila do mojej giveaway o šaty a voňavku http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevypadá vůbec zle, myslím,že za zkoušku by určitě stálo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS