Avon Hand Cream & Body Lotion

20. júla 2014

Ahojte :)
Dnes mám pre vás po dlhšom čase opäť recenziu krémov a to hneď dvoch. Sú to krém na ruky a telové mlieko od Avonu z rady Avon care. Aj keď viem, že v letných horúčavách človek nemyslí vôbec na krémovanie - maximálne tak opalovákom, predsa len si myslím, že hydratovať pokožku po kontakte s chlórom, či morskou soľou nie je na škodu. Navyše sú toto ďalšie produkty pre milovníčky trblietok a zároveň varovanie pre tie, ktoré trblietky rady nemajú :)


Oba produkty obsahuju výťažky z ružvej magnólie a vitamín E, krém na ruky potom ešte navyše glycerín. Musím povedať, že ma produkty v katalógu zaujali tým, ako jemne a nežne pôsobia na prvý pohľad, no musím uznať, že sú to naozaj siláci v boji so suchou pokožkou.
Krém na ruky je v 100ml tube so šrubovacím zatváraním, má jemnú konzistenciu, dobre sa roztiera, rýchlo sa vstrebáva, nezanecháva pokožku nepríjemne mastnú ale krásne ju hydratuje, zjemňuje a nedráždi. Jednoducho ideálny krém - až na jednu drobnosť. Má podľa mňa naozaj nepríjemnú parfemáciu. Popravde sa dosť ťažko opisuje - je taká akoby zemitá, horká... prvé čo mi vždy príde na um, sú makové zrnká. Takže v tomto ohľade to naozaj nie je to pravé orechové.



Zato telové mliečko vonia teda prekrásne! Sviežo, letne, ľahko, nedráždivo, proste jedna báseň. Je ho 200ml v prekvapivo drobnej fľaštičke s cvakacím uzáverom, je veľmi jemné, nie hutné ale ani vodové  také akurát, aby sa dobre roztieralo a krásne vstrebalo. Čo sa mi veeeľmi páči je, ako krásne vie pokožku hydratovať. Na obale sa píše, že zaručí 24h hydratáciu, no ja musím povedať, že zvládne aj 48 s tým, že sa po sprche nenakrémujem a pokožka je aj napriek tomu obdivuhodne hydratovaná, jemná, vôbec nie suchá. Ale teda viac ako tie dva dni určite nezvládne, avšak ako vieme, ja to je oveľa viac, než zvláda väčšina telových mliek.



No a teraz k tým trblietkam. Krémy som používala asi dva týždne, až som si všimla, že po krémovaní mám pokožku posiatu drobnými striebornými trblietkami, ktoré sa síce na pokožke nejako extra dlho neudržia, ale takého milovníka trblietok ako som ja to veľmi potešilo. Keď som rozmýšľala, že ako je možné, že som si to pretým nevšimla, prišla som na to, že kým to nie je na obale uvedené, že produkt obsahuje trblietky, ani ma nenapadne ich tam hľadať. Veď koho by to aj napadlo, no nie? :)

Ako si zatiaľ užívate leto? Plánujete dovolenku alebo už máte po nej? Používate v týchto horúčavách telové mlieka a krémy?
Majte krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. S touto kozmetikou od Avonu moc dobré skusenosti nemám teda :) ale telove mlieka používam pravidelne aj v lete a aj krémy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle krémy z Avonu mám moc ráda, i když poslední dobou už mi tak moc nevoní jako dřív :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tieto avon care su hadam vaetky dobre krasne vonaju a navyse aj hydratuju tiez som s nimi spokojna

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS