you are gold.

2. júna 2014

Ahojte kočky :)
Ako ste si mohli všimnúť aj u ostatných blogeriek alebo u mňa na instagrame, spoločnosť DM nám opäť rozosala produkt na testovanie. Tentokrát je to telové mliečko z limitky s názvom you are gold - tento názov nie je strelený len tak odboku, keďže sa jedná o telové mlieko so zlatými trblietkami, čo bude už druhá trblietavá recenzia za dva dni, ale snáď to nikomu nebude vadiť :)


Začala by som obalom, za ktorý dávam obrovské plus, pretože je podľa mňa veľmi krásny a praktický. Je to 200ml zvislá tuba s cvakacím vrchnákom ladená v šedo-bielo-ružovo-zlatej farbe s lesklými nápismi, čo je podľa mňa naozaj krásna kombinácia, krém sa ľahko vytláča a keď už bude na dne, nebude potrebné ho nechať stekať alebo ním trieskať do stolu (ako to často robím ja), aby ste ho z tuby vydolovali.
Krém, alebo teda mlieko, je takej hnedo-oranžovej farby a  zlaté trblietky sú v ňom vidieť už na prvý pohľad. Je ich tam naozaj dostatočné množstvo (nie ako vo včerajšom spreji), takže ak ich milujete - radujte sa, no ak ich neznášate - radšej ruky preč. Ja osobne trblietky zbožňujem ♥ a nikdy ich nemám nikde dosť (teda okrem chvíľ, kedy mám náladu skôr na niečo matné, to je ale málokedy).



Rozotieranie je bezproblémové, mliečko je veľmi jemné, krásne sa vstrebáva, je tak neurčito-trošku-ťažšie-príjemne parfemované a pokožka sa po aplikácii krásne trblieta. Nemusíte sa však báť "upírskeho" efektu, keďže lesk je vidieť len pri bližšom pohľade, avšak odkedy mliečko používam, mám tendencie prezerať si častejšie ruky - tak strašne sa mi to páči ;P
Čo sa týka hydratácie, tá je už o niečo menej radostná, ale takto v teple, kedy sa aj tak snáď nikto nesprchuje horúcou vodou, ktorá extrémne vysušuje pokožku, je tak akurát postačujúce :)

Za seba musím povedať, že sa mi Balea úplne trafila do vkusu, som veľmi rada, že som mala možnosť tento produkt testovať (a zároveň ďakujem spoločnosti DM za poskytnutie).

Teraz som ale zvedavá na váš názor na trblietavé telové mlieka a trblietky všeobecne, tak dúfam, že sa s vašimi názormi a postrehmi podelíte v komentároch :)
Prajem vám krásne trblietavé leto ♥


4 komentáre:

  1. mne vôbec nevoňal dneska som ho čuchala :D radšej vam mali dať tie melonove kremiky tie su uzasne





    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To verím, melónovú vôňu mám aj ja veľmi rada, ale pri tomto mi tá jeho vôňa akosi vôbec ani nevadila, takže v pohode :)

      Odstrániť
  2. mne náhodou zaslali gél na holenie, modlila som sa, aby to tak bolo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hned ako mi dosiel mail tajne som dufala ze obdrzim prave toto mliecko a nesklamalo ma pdodbne serepeticky na leto milujm!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS