Palmolive Aroma Therapy Shower Gel Warm Vanilla

19. júna 2014

Ahojte kočky! :)
Musím povedať, že som si nesmierne obľúbila Palmolive a ich sprcháče a musím povedať, že podľa mňa patria k najlepším na trhu. Páči sa mi, že sa vyrábajú v rôznych vôňach a prevedeniaich keď porovnám rad Naturals, Ayurituel, Aroma Therapy, Thermal Spa alebo Mediterranean Moments. No a pre dnešný quick článok som si vybrala jeden z radu Aroma Therapy, ktorý som nedávno našla v zásobách :)


Ak si dobre spomínam, tak som ho dostala od babičky kedysi začiatkom roka a dlhú dobu som ho odkladala kvôli jeho vanilkovej vôni, pretože ak si dobre spomínate, vanilku v kozmetike neznášam. To, že som bola hlúpa a neovoňala ho skôr si doteraz neviem odpustiť!
Nedávno, keď som sa rozhodla ho začať konečne používať som zostala veľmi prekvapená, keď som zistila že tá jeho vanilková vôňa nie je taká tá čisto vanilková akú by človek čakal, ale taká akoby horko sladká a syntetická, ktorá však mne veľmi pekne vonia a momentálne som si ho zamilovala prvá kvôli tej jeho vôni. Nuž, človek sa nikdy neprestane učiť neposudzovať veci na prvý pohľad :)
Okrem tej skvelej vône musím tento sprcháč pochváliť aj za krásny tvar obalu a to akú nádherne jemnú a bohatú penu pri umývani vytvorí. No a samozrejme nesmiem zabudnúť na takú dôležitú vec akou je pôsobenie na pokožku! Ako sme už u Palmolivu zvyknutí, pokožku nevysušuje, čistí ju naozaj šetrne a zanecháva ju krásne jemnú a vláčnu :)



Máte rady Palmolive? Ktorý ich sprcháč máte najradšej? :)
Krásny vanilkový deň prajem ♥

2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vanilkový mám momentálně šampon od značky Balea.
    Palmolive sprcháče jsou fajn!

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS