Oriflame Swedish Spa Refreshing Shower Gel

27. júna 2014

Veľmi dlho som nevedela prísť na to, či a ako je možné, že ľudia majú svoj najobľúbenejší sprchový gél. Ja som mala odjakživa ten problém, že som si nevedela ani poriadne vybrať, pretože ma ich vždy zaujalo veľa naraz. Až som jedného dňa skúsila tento z Oriflame a celé moje vnímanie tejto "problematiky" sa zmenilo. Áno, chcem tým povedať, že aj ja som si našla ten svoj obľúbený, ku ktorému sa vždy rada vrátim a pritom ani poriadne neviem, čo ma na ňom tak zaujalo. Obal má obyčajný, vôňu má takú neutrálnu a podľa mňa veľmi všednú a nemá ani žiadne extra špeciálne účinky. Je peknej ružovej farby - to áno, ale kvôli farbe sa mi tiež tak veľmi nepáči. Vraj obsahuje výťažok z jojoby, oleja z hroznových zrniečok, mäty a hydratačný komplex Hydracare+, vzhľad gélu oživujú malé tmavoružové guličky, v ktorých bude určite schovaná niektorá z vyššie uvedených zložiek. Ale ani napriek tomu nemám pocit, že by bol niečím extrémne výnimočný.
Teda až na to, že ako má byť osviežujúci, tak aj je. Vždy po sprchovaní sa cítim ako znovuzrodená a nielen ja ale aj moja pokožka je prebudená a plná života. Nie je vôbec vysušená - práve naopak je pekne zjemnená! Milujem ten pocit, keď po dlhom dni v škole, cvičení alebo túre môžem zaliezť do sprchy a znovu nabrať energiu tak jednoduchou činnosťou, akou je sprcha.
Čo ma však na tomto sprcháči štve, je že má 200ml a jeho plná cena je 7€, čo sa mi zdá naozaj prestrelené. Na druhej strane ale býva celkom často v zľave, takže to nie je až taká tragédia :)

Máte svoj obľúbený sprchový gél? Akú vlastnosť sprcháčov najviac oceňujete?
Majte krásny deň ♥




4 komentáre:

  1. Ja mam z tejto rady swedish spa 4 produkty a krasne vonaju :) na blogu mam aj jednu recenziu na sprchovaciu penu chladivu, ked tak precitaj a vyskusaj je fakt nadherna :) a este mi vonia z tejto rady aj krem na ruky na noc, je aj taky olej. Podla mna najlepsie produkty z oriflame a tento sprchac teda tiez vyskusam ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja ich mám tiež rada.. veľmi dobrý je tiež telový peeling taký olejový, myslím, že je so zázvorom :)
      prečítam rada, mohla by si mi sem dať odkaz na blog? nedá sa dostať k tvojmu profilu a teda ani k blogu :(

      Odstrániť
  2. Ked tak premyslam asi som od oriflame este sprchac nemala a ak ano tak to muselo byt davno pradavno a skor by ma moznoalakali take tie cokoladove ci ake som to tam videla :) ja si pri sprcahci potrpim skor na vonu ako ucinok

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tak ja čokoládovú kozmetiku vyslovene neznášam :D mne to strááášne pripomína "vôňu" poľskej čokolády... nechcem PL nijako urážať, ale určite vieš, čo myslím ;)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS