Oriflame Scrub Wash Gel

22. júna 2014

Ahojte zlatíčka :)
Tak som dorazila všetky pleťové peelingy, ktoré sa u mňa doma našli a keďže popri čistení pleti klasickým gélom moja rýchlo sa zanášajúca pleť občas potrebuje vyčistiť aj trošku dôkladnejšie a do hĺbky, neodolala som katalógovému pleťovému peelingu z Oriflame s úžasnou vôňou marhule ♥


Tento peeling teda okrem vône obsahuje aj výťažok z marhule a multivitamínový komplex. Peeling je svetlo oranžovej farby a obsahuje peelingové zrniečka, ktoré sú z môjho pohľadu tak akurát hrubé a je ich tam ideálny počet na dávku. Nech som skúmala sebaviac, nenašla som na obale napísané, na aký typ pleti je primárne určený, tak to beriem, že na každý - aj keď musím povedať, že pre veľmi citlivú pleť by som ho skôr neodporučila práve kvôli jeho hrubosti, čo by mohlo niekomu spôsobiť problémy. Je s ním naozaj veľmi jednoduché odstrániť odumreté bunky, maz a nečistoty usadené v póroch, po použití zanecháva pleť poznateľne zjemnenú, vyčistenú a osvieženú. Tiež musím povedať, že som si nevšimla žiadne podráždenie, štípanie ani dramatické vysušovanie, avšak bezprostredne po osušení pleti cítim potrebu si pleť nakrémovať. To sa mne ale stáva aj po obyčajnej vode takže je to skôr subjektívny poznatok ;)
Obal peelingu je 100ml plastová tuba so šrubovacím uzáverom, čo je podľa mňa najhorší možný uzáver na podobné produkty , aký existuje, ale dá sa to prežiť. Svojou farbou a grafickým spracovaním na mňa pôsobí veľmi letne a sviežo a za tú dobu, čo peeling používam, som si k nemu vytvorila akýsi citový vzťah, pretože mi vie rozjasniť pochmúrne dni a stal sa druhým najobľúbenejším zo všetkých, ktoré som skúšala hneď po Neutrogene :)

Používate peelingy? Ktorý je váš najobľúbenejší? 

Majte krásny dník ♥

3 komentáre:

  1. ja používam domáci peeling :) všetko od oka kúsok zrnkovej kávy, olivový olej, med :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja si taktiež robím domáce pílingy :-)
    pozývam ta na moju GA :)
    http://mona-recenzie.blogspot.sk/2014/06/letna-narodeninova-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  3. moj najoblubenejsi je od Himalaye ale aj tento vyzera super!
    Pozývam na letnú Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS