Oriflame THE ONE → Makeup & Corrector

15. júna 2014

Ahojte :)
Dneska som si pre vás pripravila recenziu dvoch produktov z nedávno novej rady Oriflame THE ONE. Konkrétne to bude makeup a korektor, ktoré som "dostala" od priateľa k maturite (úvodzovky preto, že výber bol na mne ;)).
Produkty tejto rady sú rozdelené do troch kategórií - každodenná krása, výrazné líčenie, dlhotrvajúce líčenie a dnešné produkty sa zaraďujú práve do prvej kategórie.


Začala by som makeupom. Jeho celý oficiálny názov znie The ONE IlluSkin Foundation, je dostupný v šiestich odtieňoch a jeho plná cena je 10€ - dá sa však nájsť v katalógu v zľave, veď to poznáte.
Má veľmi pekné balenie - 30ml sklenená (!!!) fľaštička s fialovým pumpičkovým dávkovačom, na ktorom oceňujem najmä možnosť pootočenia do polohy on-off.
Samotný makeup som si vybrala v najsvetlejšom odtieni Porcelain, ktorý na moju pleť sedí priam perfektne, za čo som veľmi rada :) Makeup má takú akurát hustotu, jemnú konzistenciu a  veľmi dobre sa nanáša a dá sa krásne vpracovať do pokožky štetcom (aj prstami) a vytvára veľmi prirodzený efekt, žiadnej masky a ani zhoršenia stavu pleti sa báť nemusíte :)
Krytie je slabé až stredné v závislosti od vrstvy, pleť je zjednotená, makeup ju nevysušuje ani sa po ňom viacej nemastí. Výdrž som sa snažila nejako odpozorovať a po desiatich hodinách bol stále tam, avšak nie v takom stave, aký by som chcela. Celodenné nosenie je možné, avšak je potrebné opakované prepudrovanie.
Makeup by mal obsahovať  SPF 20 a technológiu HaloLight, pomocou ktorej by mal byť dosiahnutý efekt rozžiarenej pokožky - nič také som si ja nevšimla, žiadne svetlo odrážajúce častice žiadne svetlo neodrážajú. Alebo možno len u mňa nefungujú :D
Popravde musím povedať, že sa mi makeup veľmi páči a som s ním veľmi spokojná, práve preto, že som našla ideálny odtieň a tiež preto, že nevytvára na pleti cementový efekt a pokožka môže pod jeho ľahkosťou aj dýchať. Je však aj niečo, čo mi na ňom trošku vadí a to ten chemický zápach - našťastie však nie je nejako extrémne výrazný, takže sa to dá prežiť :)



Druhým produktom je korektor The ONE IlluSkin Concealer. Tento korektor je dostupný v troch odtieňoch a jeho plná cena je 5€.
Balenie je 10 ml tuba so sosáčikom (palec hore), z ktorej sa produkt veľmi dobre vytláča von priamo na miesto, kde je potrebný.
Korektor mám opäť v najsvetlejšom oddtieni Fair Light, ktorý je farebne totožný s makeupom. Na pleti sa pekne prispôsobí, krytie má celkom dostatočné - na kruhy pod očami a chrastičky po akné určite stačí. Jeho výdrž je trošku slabšia ako pri makeupe a tiež pod očami zalieza do drobných vrások, avšak oveľa menej ako napr. Catrice paletka a  myslím si, že to je najmenej hodiť tohoto drobca do kabelky/školskej tašky a počas dňa ho opäť použiť :)
Opäť obsahuje nefungujúcu technológiu HaloLight, takže ak hľadáte niečo, čo očné okolie rozjasní, toto určite nie. Hustota a konzistencia je rovnaká ako pri makeupe.
Je to však podľa mňa skvelý korektor, keď človek potrebuje narýchlo niečo opraviť alebo zamaskovať, nezaberie veľa miesta a ja osobne ho používam najradšej zo všetkých korektorov, ktoré mám doma.



Čo vy a novinky Oriflame? Zaujalo vás niečo z ich novinkovej ponuky?
Majte krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. Nic takového jsem zatím z Oriflamu nezkoušela,ale make-up má hodně povedený odstín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten make up sa mi zdá riedky :/ co som mala moznost ho vyskúšať...ja nedám dopustit na make up tiež od oriflame- perfect fusion :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS