Oriflame THE ONE → Eyeshadow

16. júna 2014

Krásny pondelok prajem :)
Tak po včerajšom článku o makeupe a korektore z rady THE ONE od Oriflame dneska prichádzam s akoby druhým dielom a chcela by som vám napísať o ďalšom (nateraz už ale poslednom) produkte z tejto rady a to o krémovom očnom tieni v odtieni Beige Pearl.
Inak podľa toho ich rozdelenia do tých troch kategórií (každodenná krása, výrazné líčenie a dlhotrvajúce líčenie) tento tieň patrí do výrazného líčenia.


A práve týmto kategorizovaním som sa nechala poriadne popliesť. Keďže sa väčšinou líčim dosť nenápadne a tento tieň som veľmi chcela skúsiť, tak som si vybrala najsvetlejší možný odtieň, že keby to náhodou bolo až veľmi, tak tým nič nepokazím. No a prd! Prišiel mi taký drobunký, svetlunký tieň, ktorý na viečku ani nie je vidno, len sa tam tak leskne a človek aby ho pomaly hľadal lupou. Musím však uznať, že tá farba je prekrásna ♥
Som však, že je taký nenápadný, pretože podobný mám od Essence, len ružový, a používam ho veľmi často, takže sa rýchlo míňa a myslím, že už sa nevyrába (alebo aspoň u nás už nie je... Ale u nás nie je veľa vecí, takže je možné, že smútim zbytočne). No ale čo som chcela povedať, že ich aspoň môžem striedať :)
Lenže na rozdiel od Essence má tento nanič výdrž a aj s bázou sa veľmi rýchlo schová do očného záhybu, taký je hanblivý! Takže mi neostáva nič iné - keďže sa mi tak veľmi páči - než ho naniesť na iný tieň (v mojom prípade väčšinou Color Tattoo) len aby som dodala líčeniu trocha lesku. Podľa mňa pri tomto spôsobe aplikácie je skvelým doplnkom bežného líčenie, pretože mu dodá na zvláštnosti a na slnku sa naozaj veľmi pekne leskne :))

1. Color Tattoo (65-Pink Gold ); 2. Color Tattoo + The One; 3. + ceruzka Essence a špirála (?)
Inak je to tieň veľmi jemný, možno by som povedala, že na dotyk až skoro penový (keď to trošku preženiem), veľmi ľahko a bezproblémovo sa aplikuje a keby mal lepšiu výdrž bol by ideálny.
Obal je okrúhly plastový kelímok so sýto červeným vrchnákom, do ktorého sa podľa podľa popisu zmestia 4g tieňa :)
Musím sa priznať, že aj keď sa to možno nezdá, tak som si toho drobca veľmi obľúbila a už som rozmýšľala, že mu kúpim bračeka, pretože by ma celkom zaujímalo, či sú všetky tieto tiene rovnaké. Ak by sa mi dostal do rúk ešte aspoň jeden, tak vám určite dám vedieť :)


Aký vzťah máte ku krémovým očným tieňom? Líčite sa výrazne alebo skôr nenápadne?
Prajem vám nádherný týždeň ♥

2 komentáre:

  1. No skoda ze je ho tak slabo vidiet lebo v kelimku vyzer velmi pekne. Ja som kedysi mala nieco podobne akurat to boli penove tiene od rimmelu uz je to hadam aj sest rokov dozadu neviem ci ich poznas boli supeeeer a hned by som bralla ak by sa este predavali dokonca som si kupila viacero odtienov

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mm, tak tie nepoznám, alebo si neviem aspoň spomenúť :(
      ale ako som písala ja mám podobný od Essence a ten je tiež super, le škoda že už takisto nie je.. sakra, všetko dobré sa prestalo vyrábať :(

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS