Oriflame HairX Restore Therapy

13. júna 2014

Ahojte :)
Presne si pamätám, keď som písala článok o Balea Oil Repair a napísala som, že "neverím tomu, že akákoľvek kozmetika dokáže zaceliť rozštiepené končeky..." A ani odvtedy neprešlo veľa času, keď som si z Oriflame objednala sérum na rozštepené končeky, ktoré som chcela používať viac menej preventívne, aby proces štepenia už ďalej nepokračoval. Použila som ho raz, dvakrát, trikrát....


... a odvtedy vôbec nie je vidno biele končeky typické pre rozštiepené vlasy. Ale tak, že vôbec! Sama som tomu nechcela poriadne veriť a myslela som si, že som sa zle pozrela a že sa mi to iba zdalo a tak som vlasy poriadne zaťažovala fénom, kulmou, 200°C žehličkou, rôznymi prípravkami a nie dvakrát šetrným zaobchádzaním. A končeky sú aj tak stále zacelné, vlasy sa nekrepatia, sú jemnejšie než boli kedykoľvek doteraz.
Aj keď je sérum určené primárne len na končeky, ja ho používam aj do dĺžok a celkom som ho zatiaľ použila menej ako desať krát a teda viac som ani nepotrebovala. Rozprávala som sa o ňom ale s kamarátkou, ktorá ho tiež používala a tá mi povedala, že s ním spokojná nebola vôbec, takže sa tu opäť potvrdzuje to, že nie každému všetko sedí a treba vyskúšať...
Sŕeum má objem 30ml, balenie je veľmi pekná sklenená fľaštička s pumpičkovým dávkovačom. Na jedno použitie na celé vlasy mne stačí 1-2 pumpičky. Sérum je priesvitné, olejovej konzistencie, ktorá sa do vlasov rýchlo vstrebáva a prekrásne vonia! Plná cena séra je 9€, ja som ho zohnala v zľave za 6€, čo nie je nejaká závratná suma a myslím si, že za vyskúšanie určite stojí, ak by vám malo pomôcť tak ako mne.

Ak sa pre neho niekto rozhodne alebo ho už skúsil, určite mi dajte vedieť dolu v komentároch, pretože tentoraz som na reakcie a skúsenosti naozaj zvedavá! :)
Majte krásny deň ♥

2 komentáre:

  1. mne viac vyhovuje od gliss kur alebo teda z avonu s arganovým olejom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle produkt jsem zatím neměla a ani mě nějak nelákal, dávám přednost radši kadeřnickým olejíčkům, každopádně na léto, kdy je vlásky ještě víc nutnější vyživovat se určitě díky ceně bude hodit :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS