Stickers

30. júna 2014

Ahojte :)
To zakladanie nových rubrík sa mi akosi zapáčilo :) Viem, že je to viec než mesiac, odkedy som oficiálne založila in my view, ale tak človek potrebuje nejaký ten čas na rozmyslenie :P
Aktuálne novou rubrikou je podľa mňa niečo, čo na blogu dosť chýbalo a to nejaký ten nailart, recenzie lakov na nechty a podobne. Rubriku som pomenovala neoriginálne NOTD (Nails of the Day) a jej pravidelnosť bude asi rovnako nepravidelná ako je to s in my view. Ale robím, čo môžem :P

Dnešným NOTD budú nálepky na nechty, ktoré sa mi doma povaľovali už dlhšiu dobu a rozhodla som sa ich zužitkovať. musím povedať, že som dosť sklamaná. Aj zo seba aj z nálepiek. Myslela som si, že mám šikovnejšiu ruku a že sa mi nevytvoria bublinky a nerovnosti a podobne a tiež som dúfala, že mi nálepky na nechtoch vydržia dlhšie než do prvej teplej sprchy, ktroá nasledovala asi 15 minút po dokončení môjho diela. No ale aspoň som nabrala novú skúsenosť, no nie? Čiže toto neberte ako že sa chválim nepodareným nailartom, ale skôr tak, že sa sťažujem na kvalitu produktu a svoju nešikovnosť :D

Ako sa vám pozdávajú nálepky na nechty? Používate ich alebo dávate prednosť klasickým lakom? 
Majte krásny pestrofarebný deň a celý týždeň ♥




2 komentáre:

  1. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na blog na GA o balíček plný kozmetiky:)

    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som za klasické lakovanie žiadne nálepky :) tieto majú ale aj celkom pekný vzor, to nevadí, že sa ti nepodarili, možno nabudúce :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS