Miss Sporty So Fine Skin Matching Makeup

5. júna 2014

Ahojte :)
Áno, vidíte správne. Makeup or Miss Sporty bude témou dnešnej recenzie. Akosi som k nemu zablúdila potom, čo som si prečítala recenziu u Zuzky a chcela som na vlastnej koži oskúšať ten jeho prispôsobivý efekt. No... čo ja viem?


Ale viem! Nie je to žiadna sláva! Ako vždy som vybrala makeup v tom najsvetlejšom odtieni, aký bol aktuálne v ponuke nášho stojanu, v tomto prípade to je 020 Soft Nude, ktorý je o niečo svetlejší a viac do žlta, ako by moja pleť potrebovala a musím teda uznať, že sa pleti ako tak prispôsobí. Pleť nie je vôbec neprirodzene svetlá ani v inom tóne ako normálne, avšak ja osobne si myslím, že je to spôsobené skôr jeho slabým krytím ako tou technológiou. Krytie je teda ako som už spomínala dosť slabé, póry nezamaskuje ale celkom zjednotí tón pleti.
S jeho výdržou je to skôr zlé, pretože keď som sa snažila nejako odpozorovať, koľko na pleti vydrží, vždy skôr, než som sa išla odlíčiť, už tam takmer nebol. Takže kým som bola cca. 6 hodín v škole alebo kdekoľvek, snažil sa ma opustiť, či už ho strážila báza alebo nie.
Na môj vkus je konzistenčne príliš riedky, takže sa mi často stáva, že ho z tuby vytlačím omnoho viac, než potrebujem, takže je nechcene ľahké ním plytvať. Má však veľmi ľahké zloženie, ktoré pleť nezaťažuje, nevytvára maskový efekt, tiež nezhoršuje stav pleti. Je parfemovaný a vonia ako parfém vhodný pre staršie generácie, je to však vôňa celkom príjemná a prekvapivo nevtieravá. 


Takže tento MS produkt u mňa rozhodne nepochodil a aj ich sotatné produkty na tvár budem naďalej zďaleka obchádzať.

Ale čo vy a Miss Sporty? Používate niektoré ich výrobky? Viete o niečom, čo stojí za to od nich skúsiť?
Majte krásny deň ♥

4 komentáre:

  1. Ahoj:) Krásny príspevok. Ak chete zapojte sa niekto do GIVEAWAY: http://www.fashionbydominicalfs.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html ♥ Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no to je teda fakt asi pred 3 rokmi som mala ich makeupy a po pár hodinách úplne vymizol....ani neviem kam...no hrozné čosi...:/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veru ani mnš tento makeup nesedol :)

    http://werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odstín krásný, ale pro mou pleť nic co by musela mít :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS