Kto sa bude tešiť?

23. júna 2014

Ahojte :)
Tak teda nastal ten deň, kedy som losovala víťaza. Zapojilo sa vás celkom štyridsaťdva, bohužiaľ jeden komentár som musela vylúčiť, pretože....: Súťažilo sa o štyri prívesky a v pravidlách stálo, že máte napísať do komentára, ktorý by ste chceli, aby som vás vedela zaradiť do skupiny; Keď mi jedna slečna napísala, že jej to je jedno, prišlo mi nespravodlivé ju napísať ku každému prívesku (a myslím, že s tým budete súhlasiť), tak som jej komentár chtiac-nechtiac musela určiť za neplatný.


Vyberala som pomocou random.ogr na základe tabuľky, ktorá je vyššie. Dnes bol random akýsi lenivý alebo čo a vyberal tak skraja, ale pri takých malých počtoch je to, myslím si, celkom logické :) Ako vidíte, tak najväčší záujem bol o glóbus a normálne rozmýšľam, že ho niekedy znovu objednám a zakomponujem do nejakej súťaže :P
No ale už nezdržujme a poďme teda na to!





Táákže víťazkám gratulujem, majú odo mňa správy aaaaaa... už teraz plánujem, čo si na vás opäť pripravím!! :) Takže určite neprestávajte sledovať blog ani FB stránku :)

PS: v prípade, že by sa mi víťazky do týždňa neozvali, losujem znovu!

3 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS