Insta.Month • May In Pictures

6. júna 2014

Ahojte kočky!
Tak som sa po založení "in my view" rozhodla pre ďalšiu novú a snáď pravidelnú rubriku s názvom Insta.Month. K rozhodnutiu ma priviedol fakt, že nie každá má instagram a naozaj neptarím k ľuďom, ktorí radi zdieľajú fotky duplicitne aj na insta aj na facebook. A aj keď som sa snažila zdieľať aspoň odkazy, nie vždy som si spomenula a keďže vás nechcem o nič ukrátiť, rozhodla som sa každý mesiac zoskupiť fotky zachytávajúce podľa mňa to najlepšie z celého mesiaca :)


No, takže určite viete, že mám konečne za sebou tú obávanú skúšku dospelosti, ktorú som, myslím si, zvládla na výbornú. A to doslova, keďže sa mi podarilo dostať zo všetkých štyroch predmetov jednotky :)
Na fotkách môžete vidieť, ako som sa na skúšky pripravovala po vizuálnej stránke :P


Samozrejme sa ani tento náročný mesiac nezaobišiel bez kozmetiky a môjho zlatíčka:
1) Telové mliečko, o ktorom ste si už mohli prečítať v pondelok
2) Odmena za maturitu :) ♥
3) Začalo to jedným, a hneď v ten deň som si dokúpila ďalšie dva :)
4) Medzi učením som si vetrala hlavu na prechádzkach s mojimi láskami :))
5) Myslím, že netreba nič dodať...


A takisto som lakovala s plným nasadením :)
1) Skúšala som nové laky Catrice v kombinácii so zlatou Miss Sporty
2) Opäť zlatá MS s NYC
3) Oriflame a MS
4) Astor a Gosh
5) Moja aktuálne najväčšia lakovacia láska - Catrice Crushed Crystals ♥


A už pre mňa typické vykrmovanie :D
1) Najúžasnejšie kuracie kúsky plnené čerstvým rozmarínom ♥ s hranolkami a čerstvou zeleninkou od priateľa
2) Predmaturitné obaľovanie nervov
3) Predmaturitné obaľovanie nervov, vol. 2
4) Pomaturitná odmena :D
5) Moja nová najobľúbenejšia Milka ♥

A čo váš mesiac? Pochváľte sa, posťažujte sa, podeľte sa :)
A majte krásny jún ♥

2 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS