in my view • najhoršie prešľapy voči kozmetike

9. júna 2014

Ahojte dievčatá!
Tak mám pre vás opäť článok do tejto ešte stále novej rubriky. Pre dnešok som sa rozhodla (ako už vyplýva z názvu) prísť s kritikou najhorších prehreškov/prešľapov/priestupkov/trestných činov voči kozmetike. Som si vedomá toho, že teraz možno niekoho nahnevám alebo v ňom vzbudím emócie podobného rázu, ale nemôžem si pomôcť a jednoducho sa chcem s vami podeliť so svojim názorom aj na túto tému. Viem, že teraz v niekoho očiach budem za povrchnú, arogantnú, pokryteckú a neviem ešte akú, ale píšem tento článok, aby som sa dozvedela aj váš názor. Myslím, že každá z nás má niečo z tejto kategórie, na čo keď narazí, nenechá ju to chladnou a všetky poznáme tie infarktové stavy v škole, v obchode na ulici, hocikde.
Tento môj zoznam však nie je len slepým spísaním najhorších vecí, ktoré ma napadajú, je to skôr niečo ako reportáž, pretože všetky nižšie spomenuté body som zaznamenala na základe reálnych situácií v mojom okolí. A o to je to smutnejšie... Občas sa nad tým zamýšľam a naozaj to neviem pochopiť, keďže sa v poslednej dobe akosi rozmohol fenomén aj kozmetických blogov a snaha o to vyzerať čo najlepšie. Naozaj si to neviem vysvetliť.

HRIECH #1: Mastné vlasy
MIESTO ČINU: (Už) Bývalá trieda

Rozumiem tomu, keď niekto naozaj nemá čas si umyť vlasy, stalo sa to každému minimálne raz. Ale keď vidíte niekoho s mastnými vlasmi pravidelne každý mesiac, poprípade sústavne štrnásť dní za sebou, myslím, že niečo naozaj nie je v poriadku. Čo, preboha, musí byť vo veci, keď si niekto dva týždne neumyje vlasy?!


HRIECH #2: Modré tiene, červený rúž
MIESTO ČINU: Školská chodba

Prečo?! Nepoviem, keď je v líčení očí použitá modrá ktorá do celkového vzhľadu pasuje alebo je aspoň pekne vytieňovaná a rúž pasuje k farbe pokožky, ale keď vidíte prváčku (15-16 rokov), ktorá má naozaj škaredým očným tieňom nedbalo pretreté viečka a na ústach naozaj nepeknú červenú... PREČO?!



HRIECH #3: "Marfuša hadra"
MIESTO ČINU: Školská chodba

Toto bohužiaľ súvisí s predchádzajúcim hriechom, keďže prebiehali súčasne na jednom človeku. Je treba niečo dodať?


HRIECH #4: Prejdi prstom a nechaj tak
MIESTO ČINU: (Už) Bývalá trieda

Nadväzuje opäť na dvojku, avšak bolo to pravidelné u úplne iného človeka. Jednofarebné tmavé tiene, vôbec nerozotreté po celej ploche viečka, situované to hrubej čiary, pod ňou nič, nad ňou nič, žiadna pširála, len toto a koniec. Ešte raz, PREČO?!




HRIECH #5: Lúpe sa? Prelakujem!
MIESTO ČINU: (Už) Bývalá trieda
A ono je to dosť očividné! Musím tú situáciu opísať - bývalej spolužiačke sa šúpal červený lak, čo je úplne bežná vec. Na ďalší deň prišla s čiernymi nechtami, čo je tiež úplne v poriadku. Lenže keď sa začal šúpať aj ten čierny, odhalil, že pod sebou ešte stále skrýva ten červený. A to už nie je v pohode...


HRIECH #6: Načo riešiť krk?
MIESTO ČINU: Anywhere, anytime
Alebo inak povedané - keď makeup končí zároveň s hranou sánky. To určite poznáte a netreba to vysvetľovať...


HRIECH #7: Nová farba? Načo?!
MIESTO ČINU: Anywhere, anytime
To sa deje, keď si niekto, kto je blond, prefarbí vlasy na čierno alebo naopak, ale potom po 20cm odrastených pôvodných vlasoch už z neviem akého dôvodu farbu nerieši, vznikne z toho dosť nepodarené a hlavne neplánované ombre.
Tak načo sa farbiť, keď už potom nie je snaha to ďalej riešiť? 


HRIECH #8: Hygiena, wtf?
MIESTO ČINU: Všade
Prečo, keď niekto funguje v kolektíve, nepoužíva deodorant, sprchu, zubnú pastu alebo žiletku? A prečo si oblečie silonky alebo ramienkové tričko a odhaľuje svetu, čo by svet radšej nevidel? Veď no...


HRIECH #9: Slniečko
MIESTO ČINU: Školská chodba 
Je fajn, keď sa niekto snaží nájsť sám seba a zistiť, čo mu pristane a v čom sa cíti najlepšie, ale podľa mňa farbenie sa na blond nekončí farbou ale aj nejakou starostlivosťou, aby potom dotyčné osoby nevyzerali ako slnečnice (ti mám inak rada). Určite viete, čo myslím! A to nehovorím o melíre na čiernych vlasoch, ktorý je katastrofa sám o sebe.


HRIECH #10: Linka vs. kruhy pod očami
MIESTO ČINU: Bývalá tireda ešte zo základky
Ale ono je to v postate jedno. Keď si niekto spraví centimetrovú čiernu linku pod okom a tým sa jeho dielo končí, kto už by to riešil, že áno?


HRIECH #11: 3D mihalnice + špirála
MIESTO ČINU: Školská chodba
Ja som myslela, že 3D mihalnice si baby dávajú robiť, aby to vyzeralo pekne, aby boli mihalnice výrazné a husté. A nie preto aby z nich špirálou spravili 3 gigantické... Ale možno sa mýlim.



Takže to by bolo 11 najhorších tragédií s akými som sa stretla. Budem rada, ak budete na tento článok reagovať a podelíte sa o ďalšie katastrofy. 

PS: Netvrdím, že som perfektná a ani sa nesnažím robiť najmúdrejšiu a podobne, len si jednoducho myslím (a môj zdravý rozum mi to potvrdzuje), že čo je veľa, to je príliš.

- zdroj obrázkov: google.sk

6 komentárov:

  1. Tak toto je TOP! článok ! :) naozaj skvelé popísané, ešte k tomu aj super fotky ..
    ja by som pridala ešte obočie v tvare NIKE značky pri blondínach obtiahnutú uhľovou čiernou - fakt komické :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Tak to je tiež skvelý postreh! :)

      Odstrániť
  2. Skvelý článok! Musím povedať, že som stretla minimálne 1 osobu z každej kategórie a sú to naozaj "najhoršie prešľapy voči kozmetike"

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Perfektny post! Najviac som sa pobavila na modrrych tienoch s cervenym ruzom :)))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS