Gosh Lip Lacquer

20. júna 2014

Ahojte kočky! :)
Keď mi prednedávnom prišiel mail, že mi bude zaslaná novinka od Goshu, bola som priam nadšená, pretože lak na pery som ešte neskúšala ale odkedy som si opäť našla cestu k produktom na pery, naozaj som nad ním rozmýšľala.
V mojom podvedomí bol pojem lak na pery zafixovaný vždy ako niečo, čo sa tvári ako lesk, je výrazné ako rúž a vydrží ako lak. Podľa oficiálneho promo online "letáku" niečo také sľubuje aj tento produkt. Tiež je obohatený o vitamín E, arganový olej, jeho zloženie je bez parabénov a je dostupný v ôsmych odtieňoch.


Tak keď mi prišiel, celá natešená som sa vrhla na jeho skúšanie. Prišiel mi lak v 4ml sklenenej fľaštičke, ktorá naozaj vyzerá ako od laku na nechty. Lak na pery má aplikátor ako bežný lesk na pery, nelepí, je jemný a vonia úúžasne melónovo.
Prišiel mi v krásnom ružovom odtieni 003 Sweet Lips, z čoho som mala veľkú radosť, ale... Po nanesení na pery prišlo obrovské sklamanie. Celá tá jeho nádherná ružová farba akosi splynula s farbou mojich pier a výsledkom bol maximálne tak lesklý povrch. Povedala som si, že nevadí, pery budem mať prirodzené ale vydržia tak dlhšie. Ups, ďalší omyl. Žiadna závratná výdrž sa nekonala. Teda.. takmer žiadna. Pár súst nejakého jedla alebo pár hltov niečoho na pitie a celý ten zázrak je nenávratne preč.
Takže takto to dopadlo s mojim prvým lakom na pery. Ja som na neho ale nezanevrela a pretože na perách vyzerá ozaj krásne aj keď ho takmer nevidieť, používam ho ako bežný lesk na pery a robí mi denno denne radosť :)




No tak aj keď moja prvá skúsensť s lakom na pery nedopadla podľa očakávaní, som za túto príležitosť rada a skúsim si pohľadať nejaký iný :)

Čo vy a laky na pery? Skúšali ste? Používate? Poraďte a podeľte sa o skúsenosť :)
Majte krásny deň ♥

8 komentárov:

  1. podla mna je to celkom blbost :) nie je to take dobre ani ako lesk ani ako ruz proste nieco medzi. Mam doma jeden lak na pery, to bol Essence sice je celkom fajn, ale ten mal akurat cenu, ktoru som ochotna za nieco take dat :) takze za mna nie :)


    Pozyvam na velku letnu Sally Hansen giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ešte neskúšala žiadny lak na pery :) a tento je teda sklamanie :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také jsem ještě žádný nezkoušela...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No popravde mňa to ani nejak neoslovilo, nemám rada na perách ani lesky, používam len rúže :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nepočula som ešte vôbec o niečom takom ale vyzerá to celkom lákavo :) síce ja si dávam na pery len pomády a rúže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja mam taku sytejsiu malinovu ale paci sa mi aj tato tvoja a velmi ti pristane :) snad ajja coskoro urobim report

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, tak keď napíšeš, to si veľmi rada prečítam :)

      Odstrániť
  7. Úžasné na tomto produkte je to, že si môžete vybrať z ponuky 8 odtieňov, kde niektoré sú transparentné s vysokým leskom, ďalšie (od odtieňa 05 dosahujú vyššiu kryciu schopnosť). Treba vyskúšať a urobiť si na to svoj názor a nenechať sa odradiť jedným negatívnym hodnotením. Ja ich milujem!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS