favourite nail polishes • summer 2014

8. júna 2014

Ahojte kočky :)
Tak som tu po pár mesiacoch opäť s už pravidelným rebríčkom najobľúbenejších sezónnych lakov z mojej zbierky. Ako už napovedá názov aj ročné obdobie, bude sa jednať o laky letné v teplých, jasných farbách, ktoré aj v tých neletno-letných dňoch prinesú trošku slniečka a radosti :)


Oriflame Neo Chick Mint Pear & Sugar Pink
Túto dvojicu som si kúpila ešte minulý rok a musím povedať, že som veľmi rada, že za ten čas nezhustli a zachovali si svoju pôvodnú konzistenciu. Lakujú sa veľmi dobre, kryjú v dvoch vrstvách, schnú prekvapivo rýchlo a ich výdrž je vzhľadom na stav mojich nechtov naozaj obstojná. Páči sa mi, že sú viac-menej pastelové a pôsobia sviežo.



Miss Sporty 312
Tohoto laku mám kúpenú už asi druhú fľaštičku a patrí nielen medzi moje obľúbené letné laky tohoto roka ale aj medzi moje najobľúbenejšie laky celkovo. Perfektne sa lakuje, schne úžasne rýchlo, kryje v dvoch vrstvách a na rozdiel od väčšiny MS lakov neprúžkuje ani nebublinkuje a má skvelú výdrž!


NYC 131 Chelsea Cherry
Toto je lak v "mojej" červenej, keďže zastávam názor, že každá žena by si mala nájsť tú svoju červenú. Má prenádhernú jasnú červenú farbu, skvelo sa lakuje, úžasne schne a kryje v dvoch vrstvách, ale... jeho výdrž je tragická. Stačí čo i len maličké zaškrabnutie alebo odrenie a v laku sú hneď škrabance, odreniny, prázdne miesta a podobne. A toto ma veľmi veľmi mrzí :(


Astor Fashion Studio 238 Orange Daisy...
... patrí ešte k lakom z minulej kolekcie ale myslím, že by mal byť stále v predaji. V tej dobe som hľadala niečo viacej pastelovejšie a tento sa mi taký zdal byť, lenže ako už vieme, neónové svetlá všetko skresľujú. No aj napriek tomu, že to nie je odtieň, po ktorom mi srdce prahlo je podľa mňa úžasný. Lakovanie a krytie je rovnaké ako u predošlých, výdrž o niečo lepšia a najlepší na ňom je ten dojem , ktorý na nechtoch vytvára.


Oh my GOSH 036 Abundance
Toto je tiež minuloročný lak, tento však už pomerne dosť zhustol a lakuje sa trošku ťažšie, no schne stále prekvapivo rýchlo!  Trblietky krásne odrážajú svetlo a je to jeden z mála trblietkavých topperov, voči ktorým nemám žiadne výhrady...


Ktoré sú tie vaše naj na tohtoročné leto? :) Aké farby najradšej lakujete?
Prajem vám krásny deň a teším sa na komentáre ♥

2 komentáre:

  1. ten pastelový od astoru je krásny :) ja mám teraz v obľube pastolovú modrú a koralovo oranžovú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Oh my gosh je naaaj :)) ja nemam momentaln eziadny extra oblubeny lakujem podla nalady a chuti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS