Balea Telový peeling jablko&škorica

29. júna 2014

Ahojte kočky :)
Opäť u mňa nastal ten čas, kedy som sa musela poobzerať v drogérii po nejakom telovom peelingu. Vážne som rozmýšľala nad jedným od Alverde ale povedala som si, že ten si nechám nabudúce a siahla som po Baley. Vybrala som si peeling, ktorý bol v čase kúpy ešte relatívnou novinkou, pýši sa nápisom Limited Edition (aj keď, povedzme si úprimne, niektoré limitky z minulého roka stále dopĺňajú, takže kto vie) a vyšiel v dvoch variantách - jablko&škorica a nejaké citrusy. Ten mi však veľmi nevoňali, pretože neznášam bergamot (ale to už viete), tak som zvolila druhú možnosť.
Musím sa priznať, že na tú vôňu som si musela chvíľu zvykať, veď škoricu človek v kozmetike nenachádza dvakrát najčastejšie, že áno? No ale po pár použitiach som jej prišla na chuť, aj keď mi neprestajne pripomína jablkovú štrúdľu.
Peeling má klasický obal - zvislá tuba s cvakacím vrchnákom v krásne sviežej zelenej farbe, objem peelingu je 200ml a cena klasicky okolo 2€.



Samotný peeling je mliečne bielej farby a obsahuje dostatočné množstvo jemných peelingových zrniečok, ktoré však aj napriek všetkej tej jemnosti dokážu pokožku pekne vybrúsiť, vyhladiť, zjemniť, zbaviť odumretých buniek a pekne ju zvláčniť; a navyše tiež dokáže vytvoriť bohatú penu, čo sa mi pri tomto type produktu veľmi páči. Keďže nie je hrubý ani dráždivý, je možné ho použiť každý deň a výsledný efekt si takto predĺžiť a povedzme poistiť.
Pokožku, ako som už spomínala, pekne zjemní, nevysušuje, avšak nakrémovať sa po ňom aj tak potrebujem. Nespôsobuje žiadne podráždenie ani iné nepríjemnosti, vôňa sa na pokožke dlho neudrží a ak by niekomu vadila, po klasickom nakrémovaní sa vytretí úplne.

Takže za mňa je to celkom fajn peeling ale nezískal si ma natoľko, aby som sa k nemu nutne potrebovala vrátiť a nabudúce siahnem ozaj radšej po tom od Alverde.


Používate peelingy? Máte tip na nejaký super produkt?
Majte krásny deň ♥

1 komentár:

  1. Ooo to musi byt vona :)) ja mam teraz novy od kawar a som milo prekvapena ved bude neskor report

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS