Balea Pflegesanftes Waschgel

12. júna 2014

Ahojte!
Tak opäť po asi mesiaci a pol prinášam recenziu na čistiaci gél od Baley. Tieto gély som si celkom obľúbila, pretože sú lacné, dostupné vo viacej variáciách a keď človek potrebuje len niečo na odstránenie nečistôt a nehľadá žiadnu hĺbkovú starostlivosť, sú podľa mňa ideálne.
Dneska som sa rozhodla napísať článok o géle, ktorého mám nejaké druhé alebo tretie balenie, teraz si nie som úplne istá a myslím, že môžem naplno využiť svoje pozorovania :)


Tento gél je spomedzi gélov Balea taký "drahší". Balenie má 150 ml a má "vymakanejší" obal, takže to nie je taká tá klasická tuba ale fľaštička s pumpičkou, ktorá je podľa mňa na takýchto produktoch viac než vítaná :) Je ružovej farby, takže skresľuje farbu gélu, ktorý takto pôsobí ružovo no v skutočnosti je číry, bezfarebný a obsahuje len ružové "guličky", ktoré sa pri aplikácii rozotrú kamsi dostratena. Podľa toho, čo sa mi podarilo rozlúštiť z nemčiny, tak by mal obsahovať nejaké vitamíny, výťažok z grapefruitu a je určený pre všetky typy pleti.



Ako už som spomínala, od týchto gélov netreba očakávať nejaké extra účinky ale musím povedať, že som spokojná s tým, ako vie po odlíčení dočistiť pleť a dodať jej sviežosť. Pleť nie je vysušená ani nijak podráždená a viac som si od gélu asi ani nesľubovala :)
Inak som si ho celkom obľúbila, pretože pekne vonia a má tú super pumpičku, s ktorou je život hneď ľahší - ja totiž neznášam tie gély, ktoré musím namáhavo otvárať a nedajbože šrubovať :/


Skúšali ste niekedy čistiace gély Balea? Aký k nim máte vzťah?
Prajem vám krásny zvyšok dňa ♥

2 komentáre:

  1. Tak toto by bolo super pre mna lavne rano kedze som doteraz pravidelne pouzivala biodermacky gel no hladam nejaku lacnejsiu variantu ktora ma zbavi necistot po noci proste nieco lahke :) urcite sa po nich popozeram

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento gél sa mi veľmi páči hlavne obalom tak rozmýšľam že si ho kúpim.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS