Balea Aqua Serum

26. júna 2014

Ahojte! :)
V dnešnom článku by som vám chcela predstaviť pleťové sérum od Baley. Dostala som sa k nemu prostredníctvom Mims a jej článku, ale musím sa priznať, že vlastne ani neviem prečo ma tak zaujalo. Jednoducho som ho videla na fotke a prepadol ma pocit, že ho jednoducho musím mať!
No a tak som sa aj vybrala do DMky a to sérum za nejaké 3€ som si aj kúpila a začala používať. A čo som za ten čas vypozorovala?


Keďže je to hydratačné sérum jeden by snáď čakal, že bude vhodné najmä pre suchú pleť, no ako je známo, tak aj mastná pleť potrebuje hydratáciu - a ešte že ako! A musím teda povedať, že moja mastná pleť túto hydratáciu náležite oceňuje. Už nemám pocit, že je mdlá a mastná, pretože vďaka hydratácii pleť nepotrebuje produkovať toľko vlastného mazu a je tiež znateľne oživenejšia.
Podľa výrobcu je možné aplikovať sérum hocikedy počas dňa, keď pocítite nedostatok hydratácie. Mne ho stačí aplikovať večer - po nakrémovaní ľahkým krémom ho najprv rozotriem a následne do pleti vklepem prstami. Snažím sa tento proces opakovať každý večer, no občas mám pocit tak veľmi napnutej a nespokojnej pleti, že miesto krému a séra si na pleť nanesiem kokosový olej, ktorý inak tiež spraví perfektnú službu :)



Sérum má 30ml a ako som už spomínala, tak stojí okolo 3€. "Uskladnené" je v plastovej fľaštičke s pumpičkou (oceňujem!) a na celú tvár bohate stačí jedno "pumpnutie". Sérum je bielej farby, pomerne riedke a má veľmi fajn neutrálnu vôňu :)
Po mojej prvej skúsenosti s týmto sérom a vlastne s akýmkoľvek sérom a po zistení, že moja pleť práve toto potrebovala som si povedala, že sa k nemu určite niekedy vrátim a medzitým vyskúšam aj nejaké iné, na čo sa veľmi teším. A tu by som chcela poprosiť vás, aby ste mi napísali, či používate nejaké sérum, aké a ako sa vám páči :) 
Prajem vám krásny deň ♥

3 komentáre:

  1. Ono vůbec mě celá Balea překvapuje. Na to jak má vážně levný výrobky, tak celkem dobrý. Já mám od této značky sprchový gel a vůně je skvělá a co víc chtít po sprcháči no ne? :D Pak ještě si ráda kupuju ty pleťové masky, zase skvělá cena a řekla bych, že i splňují, co slibují, takže já i moje peněženka spolu teď co se kosmetiky a výdajů na ni vycházíme.... (ne vlastně ještě mi nadává za moje rtěnky.. :/)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej tak nakoniec si predsa neodolala 😊 mne sa teraz konecne podarilo zmiernit akne tak sa vytesujem a skoro nic na plet nedavam 😊...za tu cenu je to prekvapko si myslim, som rada ze nesklamalo inak na kokosaku som cele leto ale pozor niekedy upchava pory opatrne s nim

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veru som neodolala :)
      No veď ten kokosový si musím dávať len veľmi zriedka, pretože inak by som mala pleť neskutočne mastnú a s rozšírenými pórami, hlavne v tomto počasí :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS