Avon Skin So Soft - Skindisiac telový olej v spreji

1. júna 2014

Ahojte :)
Vítam vás pri prvom júnovom článku! Definitívne prichádza leto a myslím, že nie je vhodnejší čas ako tento napísať článok o telovom oleji od Avonu, ktorý leto pripomína nielen obalom ale aj vôňou. Ku kúpe som sa rozhodla pretože som už dlhšie chcela skúsiť nejaký telový olej a trošku oživiť rituál hydratovania pokožky, na ktorý som vždy používala len krémy a mlieka. Avšak kúpou už dnes nie som nadšená tak ako v deň, keď som zapisovala objednávku. Prečo?


Pretože som si myslela, že olej sa mi o pokožku pekne postará, vyživí ju a hydratuje a dočkala som sa presného opaku. Pokožka je po naolejovaní celkom suchá a napnutá, takže pre mňa je toto nepredstaviteľný spôsob hydratácie. Avšak pre olej využitie mám, o to pokoj, keď je pokožka nekrémovaná a potrebujem jej dodať ešte trošku vlahy a oživiť ju, je tento sprej priam ideálny.
Nepáči sa mi však na ňom obsah alkoholu, ktorý je z neho aj celkom dosť cítiť. Pre pokožku to podľa mňa nie je dobré, aj keď chápem prečo tam je - aby sa olej rýchlejšie vstrebával - čo teda naozaj funguje.
Páči sa mi aj aplikácia rozprašovačom, čo značne ušetrí čas a námahu avšak aplikovať ho nie je dobré v kúpeľni ani v blízkosti podlahy, pretože sa potom nesmierne šmýka.


Tento sprej okrem iného teda obsahuje olej z mučenky, ktorý mu dodáva prekrásnu vôňu vhodnú akurát na letné večery - tam mi perfektne sedí a takisto sú v ňom medené trblietky, ktorých sa však netreba báť no netreba sa pre nich ani nadchnúť ako som to spravila ja, pretože na pokožke ich naozaj vidno nie je, zato na dlaniach po rozotieraní ich je požehnane, ak by ste sa predta len báli, tak pred použitím sprej nepretrepete a trblietky zostanú usadené na dne.



Celkový pocit z tohoto spreja mám taký neurčitý. Ako olej je absolútne nepoužiteľný, zato si ho viem vďaka jeho vôni predstaviť používať ako telový sprej, ktorý pokožke dodá vláčnosť. Aby som povedala pravdu, keď ho dopoužívam, už sa k nemu nevrátim ale vnímam ho ako zaujímavú skúsenosť.


Čo vy a telové oleje, poprípade oleje v spreji od Avonu? Určite napíšte! 
Prajem vám krásny dník ♥

3 komentáre:

  1. tak ten bych si nepořídila, ale já bych asi nekoupila žádný tělový olej, nějak se nemůžu přimět je používat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ze stejné řady tělové mléko a alkolol z toho smrdí na kilometry daleko :D A po natření kvůli tomu není mléko vůbec příjemné - alkohol mi vždycky pokožku dost vysuší :(

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obal je fakt ktasny skoda ze s nim nie si spokojna ja som kedysi mala taky ten trblietavy a velmi sa mi pacil brutalne sa trblietal na slniecku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS