Yves Rocher Beauté des mains créme

4. mája 2014

Ahojte ♥
V poslednej dobe mám akosi veľa roboty. Či už sa to týka školy alebo hocičoho iného. A pritom mám pocit, že poriadne nič nerobím. Som nespokojná s tempom, akým sa učím, no neviem sa prinútiť, učiť sa viac. Som ale rada, že stíham aspoň recenzie. Ako v každom krušnom období, tak ja v tomto mi vy spolu s blogom pomáhate utiecť od reality a aspoň na chvíľu vypnúť prijímač okolitého sveta.
Nemôžem uveriť tomu, že je už máj! Kým čítate tento článok ja už odpočítavam posledné dni školy a čas, ktorý mi ešte zostáva na prípravu na maturitu. A poviem vám, veľa toho nezostáva...
Úprimne sa priznám, že som rada, že mojim hobby je práve kozmetika. Je to podľa mňa veľmi pekný a príjemný spôsob relaxu a odreagovania, ktorý je možné využiť hocikedy. Také umenie alebo šport sa nedá praktizovať počas štúdia (aspoň myslím), no ja si môžem naniesť pleťovú masku alebo nakrémovať ruky priamo počas procesu učenia. Mojim aktuálnym partnerom pri štúdiu je práve predmet dnešnej recenzie - krém na ruky s arnikou od Yves Rocher.



Tento krémik okrem už spomínaného výťažku zo slniečkovej arniky obsahuje tiež olej z kopry a repky olejnej, rastlinný glycerín a vosk z karnauby. Keď to takto napíšem, pôsobí ten krém celkom zaujímavo, však? A pritom na prvý pohľad je len taký obyčajný a ničim nezaujímavý. Má bielu farbu, klasickú krémovú konzistenciu a bežnú hustotu. Rýchlo sa vstrebáva a pokožku nezanecháva mastnú - zato veľmi príjemne hydratovanú a zjemnenú. Má priam skvelé schopnosti zbaviť ruky suchým miest a popraskanej pokožky a aj keď nemá veľmi trvácny efekt a po umytí rúk je lepšie ich znovu natrieť, určite sa oplatí mať jednu tubu vždy doma. Apropo, balenie! Veľmi pekná žltá tuba s obrázkom arniky, objem krému je 75 ml a cena by sa mal pohybovať okolo 3-4€. Inak vôňa je rovnaká ako u krémov Kamill.


Ja by som krémik určite pochválila a doporučila aspoň na vyskúšanie :) Inak by ma celkom zaujímalo, aké krémiky používate vy a ktorý je váš najobľúbenejší :)
Majte krásny deň ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS