TAG • V perinách

5. mája 2014

Ahojte!
Tak som bola označená na ďalšom TAGu začínajúcou bloggerkou Danny a keďže sa mi TAG veľmi páči a spánok patrí medzi moje obľúbené činnosti rozhodla som sa "výzvu" prijať - vzhľadom na to, že rada píšem o veciach, ktoré milujem ;) A vy tak máte zasa možnosť lepšie ma spoznať :)

Ak sa vám TAG zapáči a máte kde, určite spracujte a dajte mi odkaz do komentára! :) 

Bez čoho neodchádzam do perín?
Bez pyžama?... Ale nie! Teda áno, ale to som nechcela napísať :D Hmm... tri vankúše a aspoň jeden plyšák. A vždy musím mať po ruke kapesníky, pretože som alergik v procese samoliečby a ešte občas potrebujem smrkať :D

Pohodlné alebo zvodné pyžamo?
Hmm, ako kedy :P Keď sama jedno, keď s priateľom občas aj to druhé.

Kniha?
Jasné! Keď ju nečítam, aspoň mám rada ten pocit, že tam je :) Momentálne Spoločenstvo prsteňa, na ktoré vôbec nemám čas :(

Nejaký kozmetický rituál?
"Umýt zuby a spát" alebo Vybrať šošovky, odlíčiť, osprchovať, vyčistiť pleť gélom a micelárkou, umyť zuby, vyčistiť niťou, pleťový krém, hydratačné sérum, balzám na pery, sérum na končeky vlasov, vazelínu na očné okolie, viečka a mihalnice, krém na ruky (a niekedy aj na nohy), krém na exém :(, dlahy na zuby po rovnátkach a spať. Takže tak :D

Pohárik niečoho dobrého pred spaním?
Ee! Nerada vstávam cez noc na záchod :D Ako vážne!

Chrápem?
Bože to snáď nie!

Raňajky do postele?
No.. kedysi som si to vedela predstaviť, ale teraz? To by som aj tak musela najprv vstať a vybrať si rovnaciu dlahu, keď už tam budem, aj si vyčistiť zuby a ako sa poznám, tak by som pokračovala pleťou a... celý zámer by som skazila :D Takže radšej nie, ďakujem :)

taká by sa mi páčila ♥
(zdroj: google.sk)

5 komentárov:

  1. Zajímavý tag :-) líbí se mi ten tvůj spací rituál :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Supeeer planujem spracovat vdaka za tip

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, tak ten si rada prečítam, niet začo :)

      Odstrániť
  3. Krááááásnéé!!!!!! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS