TAG • Colors of the Rainbow

19. mája 2014

Ahojte!
Tak som sa zasa rozhodla spraviť ďalší tag, ktorý ma zaujal tým, aký je krásne veselý a ponúka možnosť poobzerať sa po všetkej kozmetike a skúsiť v nej nájsť farby :) Ja som si tag trošku upravila a nehľadala som len farby, ktoré má dúha ale čo najviac farieb sa mi podarilo. Je tam kozmetika, ktorá už niekedy v článkoch bola, taká, ktorá ešte len bude ale aj taká, ktorá sa tam neobjaví. Ale o to v tomto tagu predsa nejde :)


Modrá: Rimmel odličovač, Balea Aqua serum, Mixa odličovač
Zelená: Balea telový peeling, Avon čistiaci gél
Žltá: Balea telový krém, Maybelline Colossal mascara, Yves Rocher krém na ruky
Ružová: Balea čistiaci gél, Oriflame melónová pleťová maska, Oriflame parfém, Essence Stay All Day očný tieň
Fialová: Oriflame hojivý zázrak, Essence gélové linky, Balea Tient Perfektion, Oriflame tuhý parfém, Essence ceruzka na oči


Oranžová: Balea krém na ruky, Beyoncé Heat Rush, Bioderma Photoderm
Červená: Lancôme Juicy Tubes, Oriflame gélový balzám na pery, Katy Perry The Killer Queen
Zlatá: Maybellin Color Tattoo, Essence& GOSH zlatá ceruzky na oči
Hnedá: MUA Heaven&Earth, Essence quattro tiene, Oriflame hnedá linka vo fixe, Essence hnedá ceruzka na oči a Essence hnedá ceruzka na obočie
Biela: Oriflame sérum na končeky vlasov, Marks&Spencer antiperspirant, Marks&Spencer balzam na pery
Čierna: GOSH špirála, Essence čierna linka vo fixe, Zimberland ceruzka na oči, Bourjois trio tiene


Koľko farieb napočítate u seba vy?
Prajem vám krásny pondelok! ♥


3 komentáre:

  1. Pekne to vyzera takto pokope :)) ajja som robila tento tag mrkni ak chces :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásně si to sepsala! Mě se tento duhový TAG moc líbí!! U všech mě to hrozně baví číst!! :) Taky jsem ho už psala a byla jsem překvapená, že se i u mě skrývají barvy duhy :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS