Scandal...!

25. mája 2014

Ahojte kočky!
Pri premýšľaní o tom, ako recenziu pojmem tentokrát som narazila na zaujímavú vec. Chcela som napísať niečo v tom zmysle, že tvar obalu má rovnaký ako Big&Beautiful od Astoru len v kriklavo oranžovej farbe. Tiež som chcela napísať, že má veľkosťou a tvarom rovnakú kefku a štetiny. A že je dostupná vo viacerých upgradeovaných verziách. Keď som si potom niečo uvedomila:


Vidíte to aj vy? Takže čo sa týka vzhľadu a podobných vlastností, veľa roboty mi to nedalo. Čo sa týka jej fungovania a mojich dojmov, tak tomu zasa veľa roboty nedali tvorcovia. Vôbec nie som spokojná s vzhľadom mihalníc - zdajú sa mi pozlepované, nie veľmi predĺžené, keď porovnávam s inými špirálami. A v podstate ak mám byť naozaj úprimná, zdá sa mi komplexne so všetkých ohľadov maximálne podobná Astoru. A navyše si nemôžem pomôcť ale v poslednej dobe mám s Rimmelom dosť skúseností, o ktorých nemôžem povedať, že by som bola spokojná a celá značka mi prestáva byť sympatická. Síce majú super laky a povedala som si, že niekedy v budúcnosti dám šancu aj tieňom ale naozaj si viem predstaviť svoj život bez Rimmelu.




Takže z mojej strany veľké sklamanie a už sa k nej nechcem nikdy vrátiť. Je mi jasné, že to niekomu môže pripadať priveľmi subjektívne alebo čo, ja si však za svojim názorom stojím. Neviem síce ako to naozaj bolo, kto koho začal kopírovať a nemám to ničím podložené, môj názor ale je, že začal Astor a Rimmel skopíroval. Mne osobne je trebars Astor sympatickejší odjakživa.

Ak však máte iné info, sem s ním! Rada sa poučím. A tiež mi dolu napíšte váš názor na vec pprípade na špirálu, ktorá značka je vám viac sympatická a podobne.
Krásny deň! ♥

2 komentáre:

  1. Tiez som mala no urcite si ju viac nekupim

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Astor mi vôbec nevyhovoval, akoby tá riasenka v sebe nemala dostatok farby alebo ja neviem čím to bolo, ale proste nefarbila mi riasy takmer vôbec, boli strašne nevýrazné. Naopak Rimmel Scandaleyes mi sadli perfektne, vyčaria krásny objem na riasach, skúsila som už tri varianty a neľutujem ani jeden, naviac oproti Astoru sú oveľa lacnejšie a zdajú sa mi skrátka lepšie. Avšak čo mi robia obe riasenky - dosť sa otláčajú po nanesení.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS