Rimmel Makup Base

18. mája 2014

Ahojte kočky!
Dnes mám pre vás recenziu produktu, o ktorom ste určite veľa čítali, počuli a možno ste ho aj samy skúšali. Reč bude o už nie tak novej báze pod makeup od Rimmelu, ktorú som si kúpila ešte začiatkom roka chvíľu potom čo vyšla na trh a za tú dobu som mala dosť času ju poriadne oskúšať.


Táto báza pod makeup je prvá v mojom živote. Áno. Neviem, nejako som doteraz nemala potrebu si pod makeup dávať ešte niečo iné okrem pleťového krému. A aby som bola úprimná, táto báza môj názor nejako veľmi nezmenila.
Páči sa mi na nej, že sa dá aplikovať pod aj na makeup. Nad preto, aby vytvorila matný finish - čo sa jej na istý krátky čas podarí, a pod... veď to viete.

Ako som spomínala, keď sa nanesie na makeup na celkom krátky čas pleť perfektne zmatní a netreba ani púdrovať, no fixáciu tento spôsob aplikácie nezaručí.
Pri klasickej aplikácii pleť matná nezostáva. Alebo teda, aby som to upresnila - ak je na pleti len samotná báza, pleť matná je, no po nanesení makeupu sa tento efekt vytratí. Páči sa mi na nej, ako vie pleť pekne pripraviť na nanesenie makeupu. Vytvorí na povrchu takú na dotyk akoby púdrovú vrstvu, ktorá vyhladí pôry a vćelkovo vyhladí povrch pleti. Ja mám však póry natoľko rozšírené, že mne úplne nestačila, ale bolo to OMNOHO lepšie s ňou, než bez nej.
Aplikácia makeupu na bázu je bezproblémová, výdrž líčenia sa pohybuje medzi 5-8 hodinami, čo sa mi podarilo odsledovať, ale makeup sa na pleti "hýbe" a pri odličovaní ani zďaleka nie je v takom stave ako po aplikácii. Počas používania báze som si všimla nejaké to zhoršenie pleti ale nebola to žiadna katastrofa a zvýšené mastnenie sa konalo len kým bola báza na pleti - čo bol určite dôvod toho, že mi makeup z tváre pomaly mizol :P Dosť mi však prekáža to, že mám pocit zaťaženia pleti a cez to sa akosi neviem preniesť.


Čo sa týka nejakej vonkajšej charakteristiky, tak obal je v podobe klasickej 30ml tuby, báza je bielej farby a po aplikácii stransparentní, konzistencia je krémová, netreba čakať na vstrebávanie, len na usadenie, je bez vône.
Cena bázy by sa mala pohybovať okolo 6€


No, aby som povedala pravdu, nie som z nej veľmi natešená. Ako je to fajn doplnenie a tak, ale nabudúce sa radšej pozriem k inej značke, pretože táto si ma veľmi nezískala.

Keď máte tip na dobrú bázu pre mastnú pleť, dajte vedieť :)
Prajem prekrásny dník ♥

6 komentárov:

  1. tak tahle mě tedy vůbec neláká, ale mám v plánu zkusit bázi od Dermacolu, tak třeba bude lepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no tiež som nad ňou rozmýšľala :)

      Odstrániť
  2. ja som si ju tiež kúpila, ale ešte chcem domíňať tú čo mám teraz... a teraz neviem či sa mám na ňu vôbec tešiť... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. J som spokojna so vsetkymi co mam ale najviac mi vyhovuje dermacol satin baza ale zase nedavno som niekde citala ze na mastnu plet nesedi a ja mam tiez mastnu takze asi je to individualne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keď som o nej rozmýšľala, tiež som niekde videla, že nie je vhodná na mastnú pleť... ale plno vecí čo používam vhodných nie je, tak rozmýšľam, že by som ju aj ja skúsila :)

      Odstrániť
  4. Teda takáto zhoda snáď ani nie je možná. Rimmel Stay Matte bola tiež moja prvá báza a po jej vyskúšaní som sa tiež na bázy nevrhla, naopak, stále ich nepužívam, pretože táto od Rimmel ma proste odradila, trvácnosť make-up nepredĺžila, veru o tom nemôže byť reč ani náhodou, skôr naopak, niekedy som mala pocit, že s ňou make-up zliezol ešte skôr. Ja skrátka na takéto podkladové krémiky, BB krémy a bázy nie som. Jedine v zime siaham po podkladovom kréme, inak si moja mastná pleť vystačí aj sama.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS