Just Let It Go...

22. mája 2014

Ahojte kočky!
V dnešnej recenzii by som sa chcela venovať odličovaniu. Doteraz som vždy na bežné odličovanie očí používala dvojfázové odličovače, v ktorých bola vždy olejová zložka. Páčilo sa mi, ako vedia odlíčiť a pritom nevysušujú ani očné okolie, ani mihalnice.
Avšak tesne po Vianociach (hej, ešte vtedy), som si vo výpredajoch kúpila balíčky špirála + odličovač, pričom tie odličovače sú bez olejovej zložky. A tak som sa pred nedávnom po minutí všetkého, čo odličuje oči obrátila na svoje zásoby a siahla práve po tom, o ktorom vám dnes poviem viac :)


Takže tento odličovač od Rimmelu má u mňa prvé miesto, čo sa týka balenia  a vzhľadu Jednoducho sa mi veeeľmi páči grafické poňatie obalu a tiež tvar fľaštičky, ktorá pekne padne do ruky. Objem odličovača je 125 ml a má klasický cvakací vrchnák.
Odličovacia tekutina je prizračná, bez farby a vône a mala by dokázať odlíčiť aj vodeodolnú špirálu. Toto som ani neskúšala, pretože mne bohate stačí, ako (ne)odličuje aj bežnú.
Správne... pozitívne skončilo obalom.
Tnto odličovač je, čo sa týka jeho schopností, príšerný! Na oku vie odlíčiť maximálne tiene, špirálu len rozmaže a na riasach jej vo finále zostáva obrovské množstvo. Keď sa mi dostane do oka, príšerne štípe a aby toho nebolo málo, tak aj nesmierne vysušuje očné okolie a podozrievam ho, že sa mi "vďaka" nemu poodlamovali končeky mihlaníc. Takže ako je napísané na obale, že jemne odstraňuje... je to v podstate pravda a poriadne - pretože odstraňuje tak jemne, že až skoro vôbec. Takže aj keď to dá celkom dosť roboty, používam ho aspoň na odličovanie pleti, pretože aj keď sa na neho hnevám, je mi ho celkom ľúto vyhodiť.
Z mojej strany by to k nemu bolo asi všetko a viac dodávať nechcem a myslím, že ani nepotrebujem. Akosi sa mi ten Rimmel v poslednej dobe vôbec nepozdáva...

Dúfam, že mi nezabudnete napísať, či ste ho skúšali a ako to dopadlo vo vašom prípade. Tiež ma poteší, keď mi napíšete aký odličovač používate a ako si s ním rozumiete :)
Krásny dník ♥

1 komentár:

  1. U mňa jednoznačne vyhráva Ryor dvojfázová odličovacia emulzia a už si ani inú nekúpim :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS