Odličovacie obrúsky → Bioderma • Marionnaud

15. mája 2014

Ahojte kočeny :)
Tak sa nám pomaly ale isto blíži leto, čas festivalov, opekačiek, stanovačiek, chatovačiek a mnohých iných akcií podobného typu. A my chceme za každých okolností vyzerať skvele, takže predpokladám, že len máloktorá oželie líčenie. A keďže do takýchto "drsných" podmienok sa mi nechce ťahať odličovač očí, odličovacie mileko a/alebo micelárka, vatové tampóny - a stavím sa, že ani vám sa nikdy nechce - rozhodla som sa takto v predstihu otestovať zopár pomocníkov, ktorý nahradia všetky tieto produkty.
Pre dnešnú recenziu som si vybrala obrúska Bioderma a Marionnaud.


Sú to dve diametrálne odlišné značky, to určite viete. A viete si tipnúť, ktoré sú lepšie?
Začala by som balením. Bioderma je 10 kusové balenie so zalepovacím otváraním. Keďže je tam len desať kusov, "lepítko" sa nestihne poničiť. Ja som takmer na konci a stále drží. Marionnaud je 25 kusové balenie a zalepovacie otváranie je poistené oveľa spoľahlivejším plastovým, ktoré zaistí, že sa obrúsky nevysušia. Bod pre Marionnaud. 



Čo sa týka samotných obrúskov, tak tie Bioderma ABCDermsú poriadne nasiaknuté a podľa mňa až nepríjemne mokré. Odlíčenie je také 50:50 - pleť aj očné tiene zvládnú, so špirálou si nevedeli poradiť. Po odlíčení je pleť teda vyčistená, ale tiež dosť napnutá a na môj vkus presušená. Vzhľadom na to, že je to detská rada si myslím, že to nie je želaný ani očakávaný efekt. A vôňa - hrôza! Ako starý pokazený krém...
Marionnaud obrúsky sú narozdiel od Biodermy suchšie, podľa mňa je ich vlhkosť taká akurát (aj keď niekomu by to mohlo vyhovovať práve naopak). Keď sme boli pri tých percentách, tak odlíčenie je podľa mňa 70:30 - pleť a oči super, špirála tiež nič moc ale ostalo jej na riasach menej ako pri predošlých. Pleť je po odlíčení vyčistená, vôbec nie napnutá, vysušená ani podráždená. Všimla som si, že po odlíčení je na pleti cítiť také jemné "perlenie" alebo ako to mám nazvať, čo sa mne stáva hlavne po použití niektorých micelárok a pre mňa je to vždy znakom správneho fungovania. Čo sa týka vône, nemám čo vytknúť - príjemná a čistá. Takže 4 body pre Marionnaud.
Inak cena Marionnaud obrúskov je 3,90€ a Bioderma by mala stáť 2,90€.


No čo, prekvapené? Ja tiež, a poriadne! Musím priznať, že som čakala presne opačný výsledok.
Aby sme si to ešte zhrnuli, hodnotila som balenie, vlhkosť, odlíčenie, vysušovanie pleti a vôňu. Takže nakoniec nám Marionnaud dorazila Biodermu 5:0 a to je, myslím si, veľmi slušné!

Nezabudnite mi dolu do komentárov napísať aký bol váš tip a či vyšiel. 
Používate niekedy čistiace obrúsky alebo riešite odličovanie v externých podmienkach inak? 
Prajem vám krásny deň ♥

5 komentárov:

  1. :D ja vždy ostanem pri mojich balea obrúzkoch :D
    a myslela som si že bioderma vyhrá


    www.sweetlollipopqueen.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. čekala jsem že Bioderma na tom bude líp, takže mě teda Marionnaud opravdu překvapily: )

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na cistenie pleti by mi na nejake vynimocne udalosti stacili no oci potrebujem mat okonale odlicene takze tam sa bez bioderma micelarky nezaobijdem :))ta je najlepsia, mala si ju uz?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No.. tú Biodermu mám. Dve veľké balenia, ale mám ju v zásobách a neviem kedy sa k nej dopracujem :D asi niekedy v septembri :D veľmi sa na ňu teším, ale povedala som si, že najprv dorazím to, čo mám načaté, určite mi rozumieš :) :D

      Odstrániť
  4. Doposiaľ som neskúšala žiadne odličovacie obrúsky, ale chystám sa na výlet kam sa mi ako píšeš nechce ťahať celý odličovací arzenál, takže som si kúpila jedny od Balei a som zvedavá, či budú dobré.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS