Marks&Spencer Rose Roll-on antiperspirant

11. mája 2014

Ahojte dievčatá :)
Niekedy sa musím až pozastaviť nad tým, ako dlho mi trvá prepracovať sa k zásobám. A pritom mám pocit, že kozmetiku míňam pomerne rýchlo! Každopádne som sa asi pred mesiacom - mesiacom&pol dostala k antiperspirantu, ktorý som si kúpila ešte niekedy v januári.
Bola som v BA v Avione a neodpustila som si návštevu M&S, odkiaľ som si okrem iného odniesla aj tento roll-on.


Na prvý pohľad ma zaujal veľmi pekným obalom s etiketou vo vintage štýle ♥. Keď som si ho išla bližšie pozrieť, zistila som, že je z floral collection, z ktorej som dávnejšie mala mydlo a krém na ruky tiež s vôňou ruže, ktorú milujem. A bol môj!
Ešte aby som sa vrátila k jeho baleniu. Je to obyčajná deodorantová fľaštička s objemom 50ml, má klasickú guličku na aplikáciu, ktorá je super, pretože nanáša len toľko, koľko treba a viac ani ťuk. Napríklad u Yves Rocher alebo Oriflame som mala problém s tým, že toho vždy "vyliezlo" priveľa a väčšinou to skončilo aj tam, kde nemalo a celý vrchnák bol zašpinený atď. No a teda má prekrásnu prednú etiketu, tiež potvrdenie BUAV a je Made in the UK. Cena deodorantu v predajni M&S bola 2,69€.



Čo sa týka mojich dojmov a pozorovaní pri používaní, tak sú také všelijaké. Ako antiperspirant by mal zabrániť preniknutiu potu cez póry pokožky, čo sa teda v žiadnom prípade nekoná a "prepotiť" ho je vcelku jednoduché. Na druhej strane však jeho príjemná vôňa nedovolí, aby bolo niečo cítiť a to dokonca ani po viac než 12 hodinách bežnej aktivity; Pri športe a väčšej fyzickej záťaži je nedostatočný. Ale keďže ja mám celkom problém nájsť antiperspirant, ktorý by fungoval tak, ako má, v podstate som nič lepšie ani veľmi neočakávala a s jeho fungovaním som spokojná :)


Čo vy a kozmetické zásoby? A akým "ochráncom" dávate prednosť? Roll-on, tuhý, krémový alebo sprejový? 
Prajem vám krásny dník a aby ste mali ako na ružiach ustlané ;) ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS