♦ Give-give- {giveaway} ♦

29. mája 2014

Ahojte!
Ako mám už v dobrom zvyku, opäť sa mi podarilo dodržať sľub, ktorý som vám dala a prichádzam s ďalšou rozdávačkou :)
Nejedná sa ani o kozmetiku ani o techniku ako tomu bolo doteraz, ale rozhodla som sa priniesť niečo nové - prívesky :) A ďalším oživením je to, že víťazky budú štyri! Tak nebudem dlhšie zdržovať a....

O čo hráte?
Každá z vás má možnosť vybrať si jeden zo štyroch príveskov z eBay :)

Aké sú pravidlá?
- sledovať blog cez GFC a Facebook (oboje na ľavej lište)
- napísať do komentára kontaktný mail a prívesok, ktorý by ste v prípade výhry chceli dostať :)

Výhercov vyberiem v pondelok 23. júna 2014. Platí pre SR a ČR. Držím vám palce!! :) ♥

(nesponzorovaná súťaž)






43 komentárov:

  1. Mně by se líbil ten poslední. :)

    zuzana.neuvirthova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sleduji :)
    Brala bych ten druhý :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sledujem... :)
    mne sa páči chobotnička... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC : miskasiska p
    FB : Miskasiska Ppopc
    miskasiska25@gmail.com
    Páči sa mi prvý prívesok :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. sledujem :)
    mail : xxmajixx95@gmail.com
    pacia sa mi všetky okrem 2 :P tak niektorý z nich

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc by mě potěšil první přívěsek! :)
    Sleduji GFC i FB - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  7. GFC & FB: Lenka Ďurčeková
    Email: lenka.durcekova@gmail.com
    Najviac sa mi páči ten posledný. Foťák :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. chobotničkáááá <3
    gfc tento účet a fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. určitě první :)
    tinsyfashion@seznam.cz
    sleduju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten 1. je nádherný :) Ale samozrejme, nevadil by mi ani jeden :D
    GFC: Veronika Hajtmánková
    FB: Veronika Nikkie Hajtmánková
    nikkienka@gmail.com

    S pozdravom
    Nikkienka z !Between us girls

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Sledujem :) nikaavukova@gmail.com 1 prívesok

    OdpovedaťOdstrániť
  13. sleduji :)
    Líbí se mi první :)
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Sleduji jako Veronika Červená
    Vybrala bych si první :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem :-)
    veronika.ksenakova@gmail.com
    Mne sa páči chobotnička :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Sledujem ako Andrea Miškocová :)
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    Najviac sa mi páči asi ten posledný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ahoj sledujem ťa tam aj tam už dlhšie ako Dasa Frantova :)
    všetky sú super! :)
    ale najviac asi ten prvý ":)
    dasafrantova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. sledujem oboje =)
    a ten prvý prívesok! =)
    msutkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. GFC: ZdeňkaM
    FB: ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Nejvíc se mi líbí první a poslední. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Líbil by se mi třetí, případně první. :)

    GFC: Saki
    FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Mne sa páči ten posledný pretože fotím :) a je tam krássny foťáčik :3
    GFC: Lucia Kvaššayová
    Fb: Lucia kvaššayová
    Mail: micka185@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  22. GFC a FB: Alexandra Fekete
    falexa.alex@gmail.com
    Brala bych tu chobotnici. Je moc pěkná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. GFC: Dominica Grešová
    Email: yourdominica@gmail.com
    Brala by som ten glóbus.

    OdpovedaťOdstrániť
  24. sleduji! :D
    smisekmini@seznam.cz
    brala bych ten druhý

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Uz sledujeeeeem :))) strasne sa mi paaaci ten prvyy privesok je uplne nadhernyy <33
    A mail je: majka.emirka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. uz dlouho te sleduju:)
    libi se mi ten moustache knirek:)
    a email je - beliberka2510@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  27. aleguji přes gfc jako Kristýnka, fb Kristýna Mencová
    email je mencovakristyna@email.cz
    líbí se mi ten první :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. gfc: ivisan
    fb: Ivi San
    ivisandali@gmail.com
    Velmi se mi líbí první přívěšek - glóbus s dalekohledem

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj,
    sleduji jak na FB tak GFC.
    Můj favorit je asi č. 1 :-)
    pszycho@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  30. GFC: Adelle .R
    Chtěla bych ten první :)
    aderos1@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  31. líbí se mi první :)
    lindik1@gmail.com
    gfc: Caty

    OdpovedaťOdstrániť
  32. všetky prívesky sú krásne, ale mne sa najviac páči ten posledný :)
    Nikola Orechovská - GFC
    nikolaorechovska@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Cez GFC ako Mona, na FB Simona :)
    Páčia sa mi všetky, ale najviac ten posledný <3
    simonkakov.4@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Vybrala bych si ten první :)
    Přes GFC i na fb sleudju jako Iveta Skutková
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  35. lucinkabalintova@gmail.com
    GFC, FB: Lucia Balintová
    páči sa mi prvý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Ahoj, moc pěkná soutěž. Přívěsky jsou opravdu krásné, v případě výhry bych si přála ten první :D.
    Přes GFC tě sleduji jako Sweety Dolly a na fb jako Barb Ell (abys věděla, já měla předtím ještě jeden účet, který teď už nepoužívám, využívám pouze facebook :D). A můj email je sweet.dolly5555@seznam.cz
    Gratuluji k 269 sledovatelům :D

    OdpovedaťOdstrániť
  37. prvý je nádherný! :)
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC & FB: Lucia Kočanová
    email: lucinka.cinka@gmail.com
    všeeetky 4 sú awesome! ale najviac ten prvý :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Sleduji :)
    V případě výhry bych si přála ten poslední. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Simka Turkovičová
    s.turkovicova@gmail.com
    druhýý :D

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Veronika Blanáriková
    veronkablan@gmail.com
    prvý je top <3

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS