Booooooom!!

8. mája 2014

Ahojte!
Tak som neodolala. Naozaj som sa snažila, hovorila som si, že ju nepotrebujem a naozaj som sa snažila samú seba presvedčiť, že bez nej prežijem. Robila som, čo bolo v mojich silách, ale aj tak som podľahla. Čomu? Big&Beautiful Boom! mascare.
Určite ju poznáte - je to úplne prvá, možno je vhodné pomenovanie aj základná, špirála zo všetkých boomiek od Astoru.


Má krááásny jednoduchý zlatý obal a obrovskú kefku. Práve preto som ju chcela skúsiť. Tá kefka je asi dvojnásobok colossalky, tiež má "prírodné" štetiny a relatívne klasický kónický tvar. A vďaka tomuto "unikátnemu tvaru kefky a krémovému zloženiu vytvorí husté a perfektne oddelené mihalnice", samozrejme, že v jedinej vrstve.
No, mať ambície, je síce pekné, ALE! Tá obrovská kefka je na mňa až priveľmi obrovská a mám dosť probém si s ňou nalíšiť horné mihalnice, nieto ešte spodné. Riasy síce zvýrazní, prečeše, možno aj trošku zahustí a predĺži,  no nemyslím si, že by to bolo niečo, čo by nezvládla akákoľvek iná špirála. A podľa mňa jedna vrstva určite nestačí, ja potrebujem vždy aspoň dve.
Sklamalo ma to, ako na môj vkus dosť zlepuje mihalnice. Avšak nedrobí sa a dobre sa odličuje, no po nanesení sa veľmi ľahko a rýchlo otlačí na horné viečko aj pod okom a to nikdy nepoteší.



Môj celkový dojem z nej je taký podpriemerný. Nie je to nič, čo by som si chcela znovu kúpiť, keďže rovnakú alebo dokonca ešte lepšiu službu spravia aj iné špirály. Mňa osobne teda veľmi neoslovila a jej kúpu teda vyslovene doporučiť nemôžem, rovnako ako nechcem tvrdiť, že by niekomu vyhovovať nemohla.

Každopádne mi ale dajte dolu vedieť vašu skúsenosť s touto špirálou, ak nejakú máte a tiež vaše špirálové sklamanie.

Majte krásny deň ♥

10 komentárov:

  1. http://mona-recenzie.blogspot.sk/2014/03/moje-prve-rande-so-znackou-astor.html ja som o nej písala tu a tiež u mňa prepadák ..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://muffinsisters.blogspot.sk/2011/11/porovnanie-riaseniek.html
    tak asi..
    hrôza a des. a colosalku som radšej darovala mamke, lebo to bol rovnaký prepadák. veď ono to ani nefarbí a pre veľké kefky som mala akurát z oboch ocapkané okolie očí!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám stejný názor, dostala jsem ji k svátku a použila ji tak pětkrát...Kartáček moc velký, takže řasenka je všude a hodně slepuje řasy.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No tak aspoň vidím, že nie som sama, komu sa nepozdáva...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné mihalničky ti spravila ale to tebe tuším každá čo som zatial na tebe videla :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale mne sa práve zdá, že táto ich naozaj poriadne zlepila :(

      Odstrániť
  6. Mám stejný názor, pro mě je to asi jedna z nejhorších řasenek,které jsem zkusila :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak tuhle řasenku jsem nezkoušela, ale asi by mi taky nevyhovoval ten kartáček, každopádně si ale myslím, že tak špatně řasy nedělá, na fotce ty tvoje vypadají dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oo, tak ďakujem, ale keď ju porovnám s inými, nie je to naozaj žiadna sláva...

      Odstrániť
  8. Tuto jsem ještě nezkoušela, ale podle fotky bych čekala kladnou recenzi, protože máš vážně nádherné řasy, zajímal by mě teda efekt s lepší řasenkou.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS